Na początku przyszłego roku sieć Hilton Worldwide planuje wprowadzić na rynek nową markę w średnim segmencie. Ma ona oferować niższy poziom cenowy niż druga hiltonowska marka w tym segmencie Hampton Inn. Nowa marka nastawiona ma być na gości bardziej wrażliwych na cenę.
Początkowo był to pomysł na markę Hampton, ale jak twierdzi Chris Nassetta, szef Hilton Worldwide, odniosła ona taki sukces, że awansowała do wyższej kategorii. Średnia cena w Hamptonie wynosi 115 dolarów i odbierana jest przez część gości jako zbyt wysoka. – A ten segment gości stanowi ok. 40 proc. popytu na rynku amerykańskim, którego nie zaspokajamy tak dobrze jak byśmy chcieli, ponieważ nie stać ich na najtańszy produkt w naszym portfolio – stwierdził Chris Nassetta. Nie przedstawił jednak żadnych szczegółów dotyczących nazwy czy wstępnych lokalizacji, deklarując jedynie, że powinny to być raczej nowo wybudowane hotele niż konwertowane z już istniejących.
Początkowo był to pomysł na markę Hampton, ale jak twierdzi Chris Nassetta, szef Hilton Worldwide, odniosła ona taki sukces, że awansowała do wyższej kategorii. Średnia cena w Hamptonie wynosi 115 dolarów i odbierana jest przez część gości jako zbyt wysoka. – A ten segment gości stanowi ok. 40 proc. popytu na rynku amerykańskim, którego nie zaspokajamy tak dobrze jak byśmy chcieli, ponieważ nie stać ich na najtańszy produkt w naszym portfolio – stwierdził Chris Nassetta. Nie przedstawił jednak żadnych szczegółów dotyczących nazwy czy wstępnych lokalizacji, deklarując jedynie, że powinny to być raczej nowo wybudowane hotele niż konwertowane z już istniejących.
Dodaj komentarz