Hotelowy Groupon

Duża liczba ofert hotelowych w serwisie zakupów
grupowych Groupon skłoniła go do uruchomienia
na początku kwietnia specjalnej strony Groupon
Travel, która integruje wszystkie dostępne oferty
turystyczne – polskie i zagraniczne w jednym miejscu.



Użytkownicy serwisu Groupon mogą zapisać się na listę wysyłkową
biuletynu tylko z takimi ofertami. Oferta Groupon Travel funkcjonuje
na podobnych zasadach w wielu krajach, więc polskie hotele
i pensjonaty mogą wykorzystywać ją do promocji swoich usług za granicą.
Współpraca międzynarodowa pomiędzy partnerami a Grouponem
odbywa się na tych samych zasadach jak w przypadku współpracy
lokalnej, a przygotowaniem umowy na rynki zagraniczne zajmuje się
miejscowy oddział Groupona. Przy przyjęciu oferty turystycznej do sprzedaży
na rynkach zagranicznych, firma Groupon bierze także na siebie
przygotowanie opisów i materiałów promocyjnych, jak również całą
obsługę sprzedaży w językach lokalnych. – Groupon Travel jest kolejnym
elementem rozwoju naszej oferty. W przededniu sezonu urlopowego wiele
osób poszukuje ciekawych i atrakcyjnych cenowo propozycji wyjazdów
oraz sposobów na spędzenie wolnego czasu. My zebraliśmy dla nich
najciekawsze pomysły na jednej stronie – mówi Marcin Szałek, country
manager w Groupon Polska. – Dla naszych użytkowników poszukujemy
wartościowych ofert zarówno na krótkie weekendowe pobyty w hotelach
czy ekskluzywnych SPA, jak i dłuższe wyjazdy turystyczne.
Serwis zakupowy Groupon oferuje co najmniej 50-procentowe zniżki
na różne usługi, które w sprzedaży dostępna są jedynie przez 24 godziny.
W Polsce firma posiada ponad 80 proc. rynku zakupów grupowych.


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *