Podczas globalnego spotkania członków zarządu Best Western firma zapowiedziała zmianę nazwy z Best Western International na Best Western Hotels&Resorts, a także wprowadzenie nowych znaków firmowych dla poszczególnych marek. Zmiany mają podkreślać metamorfozę, jaką firma przeszła w ostatnich latach. Nowe znaki firmowe Best Western zostaną oficjalnie wprowadzone w połowie listopada po uzyskaniu akceptacji ze strony właścicieli hoteli Best Western w USA.
– Od ponad dwóch dekad Best Western posiada popularne, rozpoznawalne i dobrze widoczne logo. Jednak w związku ze stałym inwestowaniem w tę 69-letnią markę, czujemy potrzebę uświadomienia naszym klientom, jakie ulepszenia dla nich wprowadziliśmy – powiedział David Kong, prezes i dyrektor generalny Best Western. – Zaczęliśmy wszystko od początku. Nowe znaki firmowe zdecydowanie różnią się od poprzednich i ukazują aktualną, ulepszoną ofertę Best Western. Nowa nazwa marki głównej, a także oddzielne znaki firmowe dla każdej marki hotelowej mają na celu zakomunikowanie gościom i inwestorom wprowadzonych zmian: czyli m.in. podział portfolio firmy na trzy marki w 2011 roku (Best Western, Best Western Plus i Best Western Premier) w celu lepszego dostosowania oferty do oczekiwań gości. Nowe logo będzie wyraźniej odzwierciedlać portfolio firmy składające się z sześciu marek: Best Western oraz Best Western Plus, Plus Executive Residency, Premier, Premier Collection Vīb i BW Premier Collection, W nowym znaku firmowym znajdą się inicjały marki „BW”, które będą wykorzystywane we wszystkich kanałach komunikacji. Będzie to miało szczególne znaczenie w przestrzeni cyfrowej, w której często znaleźć można ograniczenia dotyczące liczby wprowadzanych znaków. Prace nad stworzeniem nowego logo zaczęły się dwa lata temu. Były zapoczątkowane przeprowadzeniem badań wśród podróżujących, partnerów i hotelarzy. W procesie rebrandingu Best Western skupia się na unowocześnieniu identyfikacji wizualnej firmy, a także na uwypuklaniu każdej ze swoich sześciu marek. – Poprzez wprowadzenie odrębnej identyfikacji wizualnej dla każdej z nich hotelarze i inwestorzy mogą być pewni, że goście będą widzieć i rozumieć różnice między nimi – powiedziała Suzi Yoder, wiceprezes ds. operacji międzynarodowych Best Western. – Ta transparentność pomoże w prowadzeniu biznesu, a także z pewnością przyczyni się do większych zwrotów z inwestycji poczynionych przez hotelarzy.
– Od ponad dwóch dekad Best Western posiada popularne, rozpoznawalne i dobrze widoczne logo. Jednak w związku ze stałym inwestowaniem w tę 69-letnią markę, czujemy potrzebę uświadomienia naszym klientom, jakie ulepszenia dla nich wprowadziliśmy – powiedział David Kong, prezes i dyrektor generalny Best Western. – Zaczęliśmy wszystko od początku. Nowe znaki firmowe zdecydowanie różnią się od poprzednich i ukazują aktualną, ulepszoną ofertę Best Western. Nowa nazwa marki głównej, a także oddzielne znaki firmowe dla każdej marki hotelowej mają na celu zakomunikowanie gościom i inwestorom wprowadzonych zmian: czyli m.in. podział portfolio firmy na trzy marki w 2011 roku (Best Western, Best Western Plus i Best Western Premier) w celu lepszego dostosowania oferty do oczekiwań gości. Nowe logo będzie wyraźniej odzwierciedlać portfolio firmy składające się z sześciu marek: Best Western oraz Best Western Plus, Plus Executive Residency, Premier, Premier Collection Vīb i BW Premier Collection, W nowym znaku firmowym znajdą się inicjały marki „BW”, które będą wykorzystywane we wszystkich kanałach komunikacji. Będzie to miało szczególne znaczenie w przestrzeni cyfrowej, w której często znaleźć można ograniczenia dotyczące liczby wprowadzanych znaków. Prace nad stworzeniem nowego logo zaczęły się dwa lata temu. Były zapoczątkowane przeprowadzeniem badań wśród podróżujących, partnerów i hotelarzy. W procesie rebrandingu Best Western skupia się na unowocześnieniu identyfikacji wizualnej firmy, a także na uwypuklaniu każdej ze swoich sześciu marek. – Poprzez wprowadzenie odrębnej identyfikacji wizualnej dla każdej z nich hotelarze i inwestorzy mogą być pewni, że goście będą widzieć i rozumieć różnice między nimi – powiedziała Suzi Yoder, wiceprezes ds. operacji międzynarodowych Best Western. – Ta transparentność pomoże w prowadzeniu biznesu, a także z pewnością przyczyni się do większych zwrotów z inwestycji poczynionych przez hotelarzy.
Dodaj komentarz