W 22. edycji konkursu World Travel Awards w kategorii Najlepszy Hotel w Polsce wygrał Arłamów, w kategorii Najlepszy Hotel Butikowy – Tobaco w Łodzi, a Najlepszy Hotel Biznesowy – Hilton w Warszawie. Laureatem w kategorii Najlepszy Apartament Prezydencki został Bristol a Luxury Collection ze swoim Apartamentem Paderewski.
Europejska ceremonia wręczenia nagród World Travel Awards przyznawanych przez osoby związane z branżą turystyczną na całym świecie i określanych mianem turystycznych Oskarów, odbyła się w Forte Village Resort na Sardynii we Włoszech. Dla Arłamowa jest to drugie zwycięstwo z rzędu w tym konkursie, a Apartament Paderewski wygrał po raz trzeci z rzędu, również Hilton był już nagrodzony w swojej kategorii dwa lata temu. Po raz pierwszy laureatem tego konkursu został hotel Tobaco, który otwarty został dwa lata temu. O tytuł Najlepszego Hotelu Butikowego walczył z poznańskim Blow Up Hall 50/50 oraz krakowskimi: Copernicusem i Centrum. – Jestem bardzo dumny z tego, iż hotel Tobaco w Łodzi został zauważony i wyróżniony w tak prestiżowym konkursie. Zdobycie nagrody World Travel Awards to dowód na najwyższą jakość oferowanych usług w naszym obiekcie oraz wysoką pozycję hotelu na rynku łódzkim. Branża turystyczna uważa nagrody WTA za wyraz najwyższego uznania, jakie może otrzymać markowy produkt. Jest nam tym bardziej ogromnie miło, że zdobyliśmy główną nagrodę – mówi Artur Trukawiński, cluster general manager hoteli Tobaco i Zamek Biskupi w Janowie Podlaskim, należących do Grupy Arche. – Wyróżnienie hotelu Tobaco to doskonała promocja dla Łodzi na forum międzynarodowym i możliwość pokazania jak miasto wspaniale rozwija się i zmienia. To również okazja pokazania czym wyróżnia się na tle prestiżowych europejskich destynacji turystycznych W ramach konkursu World Travel Awards co roku wybierane są najlepsze hotele na poszczególnych kontynentach i wposzczególnych krajach, a także organizacje i firmy związane z różnymi aspektami branży turystycznej. Finaliści wyłaniani są przez grono międzynarodowych ekspertów pod kątem innowacyjności, oferty, jakości, standardów świadczonych usług oraz poziomu zadowolenia gości i klientów. W tym roku za Najlepszy Hotel w Europie uznany został po raz kolejny Ciragan Palace Kempinski w Stambule, Hotel Luksusowy – Excelsior Gallia a Luxury Collection w Mediolanie, Hotel Biznesowy – Myriad by SANA w Lizbonie, Design Hotel – The Vine na portugalskiej Maderze, Boutique Hotel – Villa Joya, również w Portugalii, a za Najlepszą Marką Hotelową w Europie – Hilton Hotels & Resorts.
Europejska ceremonia wręczenia nagród World Travel Awards przyznawanych przez osoby związane z branżą turystyczną na całym świecie i określanych mianem turystycznych Oskarów, odbyła się w Forte Village Resort na Sardynii we Włoszech. Dla Arłamowa jest to drugie zwycięstwo z rzędu w tym konkursie, a Apartament Paderewski wygrał po raz trzeci z rzędu, również Hilton był już nagrodzony w swojej kategorii dwa lata temu. Po raz pierwszy laureatem tego konkursu został hotel Tobaco, który otwarty został dwa lata temu. O tytuł Najlepszego Hotelu Butikowego walczył z poznańskim Blow Up Hall 50/50 oraz krakowskimi: Copernicusem i Centrum. – Jestem bardzo dumny z tego, iż hotel Tobaco w Łodzi został zauważony i wyróżniony w tak prestiżowym konkursie. Zdobycie nagrody World Travel Awards to dowód na najwyższą jakość oferowanych usług w naszym obiekcie oraz wysoką pozycję hotelu na rynku łódzkim. Branża turystyczna uważa nagrody WTA za wyraz najwyższego uznania, jakie może otrzymać markowy produkt. Jest nam tym bardziej ogromnie miło, że zdobyliśmy główną nagrodę – mówi Artur Trukawiński, cluster general manager hoteli Tobaco i Zamek Biskupi w Janowie Podlaskim, należących do Grupy Arche. – Wyróżnienie hotelu Tobaco to doskonała promocja dla Łodzi na forum międzynarodowym i możliwość pokazania jak miasto wspaniale rozwija się i zmienia. To również okazja pokazania czym wyróżnia się na tle prestiżowych europejskich destynacji turystycznych W ramach konkursu World Travel Awards co roku wybierane są najlepsze hotele na poszczególnych kontynentach i wposzczególnych krajach, a także organizacje i firmy związane z różnymi aspektami branży turystycznej. Finaliści wyłaniani są przez grono międzynarodowych ekspertów pod kątem innowacyjności, oferty, jakości, standardów świadczonych usług oraz poziomu zadowolenia gości i klientów. W tym roku za Najlepszy Hotel w Europie uznany został po raz kolejny Ciragan Palace Kempinski w Stambule, Hotel Luksusowy – Excelsior Gallia a Luxury Collection w Mediolanie, Hotel Biznesowy – Myriad by SANA w Lizbonie, Design Hotel – The Vine na portugalskiej Maderze, Boutique Hotel – Villa Joya, również w Portugalii, a za Najlepszą Marką Hotelową w Europie – Hilton Hotels & Resorts.
Dodaj komentarz