We wtorek pierwszego dnia targów WorldHotel w Warszawie odbyło się szkolenie „Rekrutacja i zarządzanie zespołem w hotelu i restauracji” w ramach Akademii Hotelarza.
Ponad 40 uczestników z obiektów z całej Polski mogło podnieść swoje kompetencje z zakresu metod rekrutacji personelu, weryfikacji umiejętności kandydatów do pracy, ograniczenia rotacji pracowników, planowania zatrudnienia w poszczególnych pionach hotelu, a także podstawowych zasad rozliczania pracowników z powierzonych obowiązków.
Dorota Trojanowska, partner w Zespole Doradztwa Personalnego TPA Horwath omówiła zagadnienia związane z zasadami rekrutacji i weryfikacji umiejętności kandydatów, a także metodami utrzymania najlepszych pracowników i ograniczenia rotacji w pionach operacyjnych.
Elżbieta Nitsze, dyrektor generalna hotelu Airport Okęcie przedstawiła natomiast tematy związane z obsadą recepcji, służby pięter, restauracji i innych pionów hotelowych w zależności od wielkości i typu obiektu hotelowego, a także zlecaniem i weryfikacją realizacji powierzonych zadań.
Na kolejne szkolenie z cyklu Akademii Hotelarza, tym razem poświęcone „Zasadom wynagradzania i metodom premiowym w hotelarstwie” zapraszamy już 22 października.
Szczegóły na www.akademia-hotelarza.pl
Dodaj komentarz