Autor: Andy Dunn
Millenialsi powoli stają się główną grupą docelową dla branży hospitality. Siła nabywcza i udział w procesie zakupowym przedstawicieli tej generacji, wychowanej praktycznie od urodzenia w świecie technologii cyfrowych, stale rośnie. Jak obiekty hotelowe wychodzą naprzeciw oczekiwaniom tej grupy konsumentów? Czy wdrażają rozwiązania bazujące na najnowszych technologiach, nawiązując do potrzeby korzystania z innowacyjnych produktów, a także pragnienia millenialsów przeżywania nowych doświadczeń?
Pokolenie millennialsów nazywane też generacją Y to ludzie urodzeni w latach 80. i 90. Jedną z głównych cech wyróżniających to pokolenie jest doskonała znajomość najnowszych rozwiązań technologicznych i naturalna, bo „wyssana z mlekiem matki”, umiejętność poruszania się w cyfrowym świecie. Dzisiejsi 20- i 30-latkowie mają świat dosłownie w zasięgu palca – jeśli nie korzystają akurat z któregoś ze swoich pięciu osobistych smartgadżetów, które noszą po kieszeniach, to korzystają z technologii w swoich samochodach, domach czy biurach.
Work-life integration zamiast work-life balance
Ostatnio bardzo znana globalna firma produkująca komputery przyznała, że ich pracownicy z pokolenia Y mniejszą wagę przywiązują do wysokości wynagrodzenia, a znacznie bardziej interesują ich dodatkowe benefity, środowisko pracy [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz