10 rad na śniadania

Podstawą dobrego śniadania hotelowego jest sprawna i szybka obsługa. A jedną z najbardziej irytujących rzeczy w bufecie śniadaniowym jest brak logiki w jego rozplanowaniu. Tymczasem wystarczy trochę pomyśleć, aby uporządkować to w taki sposób, by goście mogli spokojnie wybierać interesujące ich produkty unikając kolejek, wąskich gardeł i tłoku przy poszczególnych częściach bufetu, co oszczędzi im frustracji, która nie jest ulubionym stanem z samego rana. Caroline Cooper, trener biznesu i autorka książki „Hotel Success Handbook” przedstawiła na łamach serwisu HotelNewsNow.com 10 rad, które mogą pomóc uniknąć „wąskiego gardła” przy śniadaniu oraz chaosu i marnotrawstwa. 1 „Śniadaniowa wycieczka”. Zachęć personel, aby zaproponował gościowi oprowadzenie po sali śniadaniowej (może to zrobić praktykant), aby zorientował się, gdzie co jest i na co może liczyć. Dzięki temu poczuje się on swobodniej i nawet jeśli jest bywalcem hoteli, doceni ten gest, nie mówiąc już o gościach, którzy rzadko korzystają z takiej oferty i nie bardzo wiedzą, jak się tam zachować. 2. Sok owocowy. Czy obok soków stoją szklanki do nich? Czy soki są opisane? Gdy się tego nie dopilnuje, jest to nie tylko denerwujące dla gościa, który organoleptycznie musi odkrywać, że to co wygląda jak [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *