Nowa kategoria Sheratonów Sheraton Grand

Sieć Starwood Hotels & Resorts wprowadziła do swojego portfolia nową, wyższą kategorię - Sheraton Grand, która skupiać będzie hotele tej marki wyróżniające się wyjątkowo atrakcyjnymi lokalizacjami, designem i serwisem. Do końca roku pod nazwą Sheraton Grand działać zacznie 10 obiektów od Pekinu, przez Dubaj, Edynburg po Rio de Janiero, a w ciągu najbliższych dwóch lat ma być ich sto.

Wprowadzenie kategorii Sheraton Grand wiąże się z nową strategią Sheraton 2020, która ma tchnąć nowego ducha w tę markę. W jej ramach sieć przeznaczy też 100 mln dolarów na szeroko zakrojoną kampanię marketingową. Według założeń Sheraton Grand obiekty, które wejdą do tej kategorii mają charakteryzować się m.in. „bezkonkurencyjnymi standardami obsługi i najwyższymi ocenami satysfakcji gości; wyrafinowanym designem i najwyższej jakości wykończeniem; poszukiwanymi przez gości lokalizacjami, czy to miejskimi czy resortowymi; topowymi restauracjami z rozpoznawalnymi szefami kuchni, unikalnymi SPA i strefami Sheraton Club; inspirujacymi przestrzeniami do organizacji wystaw, spotkań i konferencji. Jako pierwsze pod nową kategorię wejdą hotele Sheraton w Tokio, Pekinie, Bangkoku, Dubaju, Tajpej, Edynburgu, Rio de Janeiro oraz w azjatyckich regionach turystycznych. Sieć Sheraton Hotels & Resorts przygotowała też nową kampanię marketingową „Gesty znaczą więcej”, która po raz pierwszy od dziesięciu lat obejmie również telewizję, a także prasę i internet. Jej celem jest zakomunikowanie inwestycji w hotele Sheraton na całym świecie, wprowadzenie nowych programów oraz zmianę wizerunku flagowej marki sieci Starwood Hotels & Resorts Worldwide. – Jesteśmy na początku pięcioletniej drogi, podczas której będziemy tworzyć rzeczywistość oraz zmieniać wizerunek marki Sheraton. Proces ten już się rozpoczął, wdrożyliśmy pierwsze udoskonalenia, które są widoczne zaraz po przekroczeniu progu hotelu Sheraton. Dzięki nowej kampanii reklamowej zamierzamy zwrócić uwagę na naszą markę, podkreślić jej dziedzictwo i przede wszystkim dać konsumentom powód, aby przyjrzeli się ofercie Sheratona na nowo – powiedział Adam Aron, p.o. prezesa Starwood Hotels & Resorts. Kampania „Gesty znaczą więcej" jest jednym z etapów transformacji marki Sheraton w ramach planu Sheraton 2020. Do tej pory marce udało się wprowadzić nowe menu do lobby baru – Paired, nową, przebudowaną stronę sheraton.com oraz odświeżoną identyfikację wizualną marki. Do 2020 roku sieć chce otworzyć 150 nowych hoteli pod marką Sheraton.


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *