Od3. września w lobby hotelu Sofitel Warszawa Victoria można oglądać zdjęcia będące częścią wystawy Limelight (Światła rampy). Ekspozycja prezentuje znane postacie świata sztuki i polityki w oryginalnych, zaskakujących ujęciach, m.in. portrety Pabla Picassa, Salvadora Dali, The Beatles, Micka Jagera, Brigitte Bardot, Billa Gatesa i Jamesa Browna.
Polska to kolejny przystanek na trasie wystawy Limelight, której tytuł pochodzi od słynnego filmu Charliego Chaplina. Fotografie wykonane zostały przez angielskich i francuskich artystów – Marca Ribouda, Jean-Marie Périera, Dereka Hudsona i Sébastiena Micke’a. Od 2012 roku ekspozycja odwiedziła już siedem krajów. Każda wizyta w danym państwie to zestaw nieco innych zdjęć. Warszawska ekspozycja realizowana we współpracy z paryską Polka Galerie, specjalizującą się w sztuce współczesnej, liczy 35 pozycji. Wszystkie fotografie są na sprzedaż, a ceny zaczynają się od trzech tys. zł. – Chętnie uczestniczymy w realizacji wartościowych inicjatyw mających na celu promocję sztuki. Uważamy, że wspieranie działań kulturalnych jest immanentnym elementem funkcjonowania i wizerunku naszych hoteli, tym, jak postrzegają nas nasi goście – mówi Philippe Godard, dyrektor operacyjny segmentu hoteli marek luksusowych w Europie Wschodniej, który od września stoi na czele Sofitel Warsaw Victoria. Angażowanie się w przedsięwzięcia kulturalne, także jako ich ambasador, jest elementem strategii marki Sofitel.
Polska to kolejny przystanek na trasie wystawy Limelight, której tytuł pochodzi od słynnego filmu Charliego Chaplina. Fotografie wykonane zostały przez angielskich i francuskich artystów – Marca Ribouda, Jean-Marie Périera, Dereka Hudsona i Sébastiena Micke’a. Od 2012 roku ekspozycja odwiedziła już siedem krajów. Każda wizyta w danym państwie to zestaw nieco innych zdjęć. Warszawska ekspozycja realizowana we współpracy z paryską Polka Galerie, specjalizującą się w sztuce współczesnej, liczy 35 pozycji. Wszystkie fotografie są na sprzedaż, a ceny zaczynają się od trzech tys. zł. – Chętnie uczestniczymy w realizacji wartościowych inicjatyw mających na celu promocję sztuki. Uważamy, że wspieranie działań kulturalnych jest immanentnym elementem funkcjonowania i wizerunku naszych hoteli, tym, jak postrzegają nas nasi goście – mówi Philippe Godard, dyrektor operacyjny segmentu hoteli marek luksusowych w Europie Wschodniej, który od września stoi na czele Sofitel Warsaw Victoria. Angażowanie się w przedsięwzięcia kulturalne, także jako ich ambasador, jest elementem strategii marki Sofitel.
Dodaj komentarz