Wdniach 24 – 25 listopada w warszawskim hotelu Sofitel Victoria odbędzie się III edycja konferencji Hotel & Tourism Trends Poland & Central Europe – największego w Europie Centralnej forum wymiany wiedzy, doświadczeń i najlepszych praktyk. W dyskusjach panelowych, debatach i warsztatach wezmą udział czołowi hotelarze, inwestorzy i eksperci z kraju i zagranicy. Pierwszego dnia podczas uroczystej gali ogłoszeni zostaną zwycięzcy konkursu na Hotelarzy Roku. Kolejnym złotym sponsorem konferencji została sieć Best Western.
Hotel & Tourism Trends gromadzi w jednym miejscu właścicieli obiektów hotelowych, członków zarządu ze spółek operatorskich, kadrę zarządzającą hotelami, przedstawicieli największych hotelowych marek oraz firm deweloperskich i funduszy inwestycyjnych, reprezentantów biur podróży, dyrektorów i kierowników gastronomii, a także dostawców produktów i usług dla hotelarstwa i turystyki. W ubiegłym roku w konferencji wzięło udział ok. 300 uczestników. Podczas dwóch dni konferencji czołowi hotelarze i eksperci branżowi dyskutować będą o takich kwestiach jak: świat hotelowy bez parytetów cenowych, czyli czy więcej pieniędzy zostanie w hotelach; wielość i różnorodność marek hotelowych – jak wybrać odpowiednią dla swojego hotelu; hotele luksusowe – kiedy w Polsce?; hotel jako produkt inwestycyjny; pokolenie millenials – trik marketingowy czy rzeczywisty czynnik demograficzny?; co pomoże rozwinąć się sieciom w Polsce i regionie Europy Centralnej – franczyza, dzierżawa czy lease? Drugi dzień konferencji składał się będzie z trzech równoległych modułów poświęconych zagadnieniom: zarządzanie ceną w hotelu/revenue; personel w hotelu; inwestycje.
Już po raz drugi ogłoszeni też zostaną zwycięzcy konkursu na Hotelarzy Roku wyłonieni przez Kapitułę złożoną z ok. 30 ekspertów z branży hotelarskiej, turystycznej i MICE pod przewodnictwem Rafała Szubstarskiego, redaktora naczelnego „Hotelarza”. Nagrody przyznane zostaną w kategoriach: Osobowość Roku, Dyrektor Generalny Hotelu Sieciowego i Niezależnego, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Hotelu Sieciowego i Niezależnego, Revenue Manager Roku, Hotelarz do 35 lat.
Kolejnym Złotym Sponsorem konferencji została jedna z największych sieci hotelarskich na świecie Best Western, w której działa obecnie ponad 4 tys. hoteli w ponad 100 krajach pod takimi markami jak Best Western, Best Western Plus, Best Western Premier, Vib, BW Premier Collection oraz Executive Residency. Wszystkie hotele należące do sieci są niezależnie zarządzane i stanowią własność prywatnych inwestorów. Sponsorami Strategicznymi Hotel&Tourism Trends są Grupa Hotelowa Orbis oraz Samsung Electronics. Konferencja organizowana jest przez „Hotelarza” i firmę doradczą Horwath HTL.
Hotel & Tourism Trends gromadzi w jednym miejscu właścicieli obiektów hotelowych, członków zarządu ze spółek operatorskich, kadrę zarządzającą hotelami, przedstawicieli największych hotelowych marek oraz firm deweloperskich i funduszy inwestycyjnych, reprezentantów biur podróży, dyrektorów i kierowników gastronomii, a także dostawców produktów i usług dla hotelarstwa i turystyki. W ubiegłym roku w konferencji wzięło udział ok. 300 uczestników. Podczas dwóch dni konferencji czołowi hotelarze i eksperci branżowi dyskutować będą o takich kwestiach jak: świat hotelowy bez parytetów cenowych, czyli czy więcej pieniędzy zostanie w hotelach; wielość i różnorodność marek hotelowych – jak wybrać odpowiednią dla swojego hotelu; hotele luksusowe – kiedy w Polsce?; hotel jako produkt inwestycyjny; pokolenie millenials – trik marketingowy czy rzeczywisty czynnik demograficzny?; co pomoże rozwinąć się sieciom w Polsce i regionie Europy Centralnej – franczyza, dzierżawa czy lease? Drugi dzień konferencji składał się będzie z trzech równoległych modułów poświęconych zagadnieniom: zarządzanie ceną w hotelu/revenue; personel w hotelu; inwestycje.
Już po raz drugi ogłoszeni też zostaną zwycięzcy konkursu na Hotelarzy Roku wyłonieni przez Kapitułę złożoną z ok. 30 ekspertów z branży hotelarskiej, turystycznej i MICE pod przewodnictwem Rafała Szubstarskiego, redaktora naczelnego „Hotelarza”. Nagrody przyznane zostaną w kategoriach: Osobowość Roku, Dyrektor Generalny Hotelu Sieciowego i Niezależnego, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Hotelu Sieciowego i Niezależnego, Revenue Manager Roku, Hotelarz do 35 lat.
Kolejnym Złotym Sponsorem konferencji została jedna z największych sieci hotelarskich na świecie Best Western, w której działa obecnie ponad 4 tys. hoteli w ponad 100 krajach pod takimi markami jak Best Western, Best Western Plus, Best Western Premier, Vib, BW Premier Collection oraz Executive Residency. Wszystkie hotele należące do sieci są niezależnie zarządzane i stanowią własność prywatnych inwestorów. Sponsorami Strategicznymi Hotel&Tourism Trends są Grupa Hotelowa Orbis oraz Samsung Electronics. Konferencja organizowana jest przez „Hotelarza” i firmę doradczą Horwath HTL.
Dodaj komentarz