Sieć Qubus Hotel, do której należy obecnie 14 hoteli, zaczęła promować swoją ofertę franczyzową. Kieruje ją do właścicieli 3- i 4-gwiazdkowych hoteli z minimum 50 pokojami w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców i w znanych ośrodkach wypoczynkowych. Obiekty, które chciałyby dołączyć pod markę Qubusa, powinny być zlokalizowane w centrum miasta, dysponować co najmniej jedną salą konferencyjną, salą śniadaniową i restauracją na min. 80 osób oraz podpisać umowę o współpracy na minimum 10 lat.
Jak tłumaczy Agnieszka Bucka, dyrektor regionalną Qubus Hotel: „Prawie 20 lat doświadczenia na rynku hotelarskim sprawiło, że wiemy, co sprawdza się w tej branży i pozwoliło nam na opracowanie strategii efektywnego zarządzania hotelami. Dzięki sprawdzonym centralnym standardom jesteśmy dobrze przygotowani na przyjęcie kolejnych obiektów do naszej sieci. To branżowe know how chcemy przekazać naszym partnerom. Koncentrujemy się na strategii sprzedażowej, w którą wdrożymy franczyzobiorców. Łączy ona obecność hotelu w kanałach prowizyjnych oraz bezprowizyjnych. Nasi partnerzy mogą np. korzystać z naszych rozwiązań IT, znacznie tańszych niż zagraniczne systemy licencyjne. Ważnym elementem naszej strategii franczyzowej jest również włączenie nowych partnerów w system dostaw usług i mediów dla naszych hoteli. Dzięki skali sieci możemy negocjować z dostawcami stawki nieosiągalne dla niezależnych hoteli. To olbrzymia zaleta przyłączenia się do naszej sieci” Sieć Qubus Hotel wystartowała w 1996 roku uruchamiając swój pierwszy hotel w Zielonej Górze. Początkowo rozwijała się przez uruchamianie hoteli w Polsce południowo- zachodniej (Dolny i Górny Śląsk, Lubuskie). Okres jej największego rozkwitu to druga połowa ubiegłej dekady, gdy otwarto hotele w Krakowie, Łodzi, Gdańsku i Kielcach. Po okresie własnych inwestycji weszła też w dzierżawę. Na tej zasadzie otwarte zostały dwa ostatnie hotele w Gdańsku w 2009 roku i Bielsku-Białej w 2011, a wcześniej w Katowicach. Właścicielem sieci jest norweska Grupa Caiano
Jak tłumaczy Agnieszka Bucka, dyrektor regionalną Qubus Hotel: „Prawie 20 lat doświadczenia na rynku hotelarskim sprawiło, że wiemy, co sprawdza się w tej branży i pozwoliło nam na opracowanie strategii efektywnego zarządzania hotelami. Dzięki sprawdzonym centralnym standardom jesteśmy dobrze przygotowani na przyjęcie kolejnych obiektów do naszej sieci. To branżowe know how chcemy przekazać naszym partnerom. Koncentrujemy się na strategii sprzedażowej, w którą wdrożymy franczyzobiorców. Łączy ona obecność hotelu w kanałach prowizyjnych oraz bezprowizyjnych. Nasi partnerzy mogą np. korzystać z naszych rozwiązań IT, znacznie tańszych niż zagraniczne systemy licencyjne. Ważnym elementem naszej strategii franczyzowej jest również włączenie nowych partnerów w system dostaw usług i mediów dla naszych hoteli. Dzięki skali sieci możemy negocjować z dostawcami stawki nieosiągalne dla niezależnych hoteli. To olbrzymia zaleta przyłączenia się do naszej sieci” Sieć Qubus Hotel wystartowała w 1996 roku uruchamiając swój pierwszy hotel w Zielonej Górze. Początkowo rozwijała się przez uruchamianie hoteli w Polsce południowo- zachodniej (Dolny i Górny Śląsk, Lubuskie). Okres jej największego rozkwitu to druga połowa ubiegłej dekady, gdy otwarto hotele w Krakowie, Łodzi, Gdańsku i Kielcach. Po okresie własnych inwestycji weszła też w dzierżawę. Na tej zasadzie otwarte zostały dwa ostatnie hotele w Gdańsku w 2009 roku i Bielsku-Białej w 2011, a wcześniej w Katowicach. Właścicielem sieci jest norweska Grupa Caiano
Dodaj komentarz