Zarządzająca 13 obiektami sieć Qubus Hotels poszerza swoją ofertę współpracy o model oparty o umowę franczyzy. Celuje w hotele w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców.
- Wieloletnie doświadczenie pozwoliło nam na opracowanie strategii efektywnego zarządzania hotelami. Dzięki sprawdzonym centralnym standardom jesteśmy dobrze przygotowani na przyjęcie kolejnych obiektów do naszej sieci - wyjaśnia Agnieszka Bucka, dyrektor regionalną Qubus Hotel.
Sieć chce zaoferować partnerom swoje zdobyte przez niemal 20 lat "know how", wspólną strategię sprzedażową i obecność w kanałach prowizyjnych, oraz bezprowizyjnych. Partnerzy będą mogli również np. korzystać z rozwiązań IT sieci Qubus.
Ważnym elementem strategii franczyzowej jest również włączenie nowych partnerów w system dostaw usług i mediów dla hoteli. Dzięki skali sieci Qubus może negocjować z dostawcami stawki nieosiągalne dla niezależnych hoteli. To właśnie zdaniem Agnieszki Buckiej olbrzymia zaleta przyłączenia się do naszej sieci.
Nie zapominamy o kwestiach marketingowych i PR, dzięki którym budujemy rozpoznawalną markę. Służymy pomocą również jeśli chodzi o obsługę księgową, prawną oraz przygotowywanie analiz - dodaje Bucka.
Swoją ofertę Qubus adresuje przede wszystkim do właścicieli obiektów 3i 4 gwiazdkowych, które posiadają przynajmniej 50 pokoi oraz znajdują się w dużych miastach lub znanych ośrodkach wypoczynkowych.
Dodaj komentarz