Autor: Piotr Piwowarczyk
Jakiś czas temu w jednej z gazet przeczytałam opis zdarzenia, które tak naprawdę może dotyczyć każdego obiektu hotelowego. Otóż niezadowolony klient zażądał odszkodowania, ponieważ jego zdaniem standard hotelu różnił się w rzeczywistości od tego, co pokazano na fotografiach w drukowanych materiałach reklamowych. Klient uznał, że został wprowadzony w błąd. Dowodził, że pobyt w hotelu nie odpowiadał jego wcześniejszym wyobrażeniom. Wspomniana historia zastanowiła mnie: czy również hotel, którego jestem dyrektorem, może zostać pozwany o odszkodowanie w podobnych warunkach? Jak ustrzec się takiej sytuacji? Zaznaczam, że w naszych materiałach reklamowych staramy się pokazywać to, czym dysponujemy, choć czasem zdarza się nam nieco poprawić rzeczywistość.
Wniektórych przypadkach, podobnych do opisa-nego przez Czytelniczkę, może się zdarzyć, że sąd przyzna klientowi odszkodowanie. Jednak nie bywa tak zbyt często. Aby do tego doszło, reklama hotelu musi być wyjątkowo nierzetelna. Zgodnie z prawem, jeśl [...]
Wniektórych przypadkach, podobnych do opisa-nego przez Czytelniczkę, może się zdarzyć, że sąd przyzna klientowi odszkodowanie. Jednak nie bywa tak zbyt często. Aby do tego doszło, reklama hotelu musi być wyjątkowo nierzetelna. Zgodnie z prawem, jeśl [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz