Autor: Agnieszka Majewska-Kunat
Osoby odpowiedzialne za marki zastanawiają się, jak trafić do klienta z przekazem marketingowym. Co zrobić, żeby wyróżnić dany produkt czy usługę na tle konkurencji i zostać zapamiętanym. I czy prawdą jest, że można osiągnąć sukces rynkowy dzięki silnej, unikatowej marce?
Żyjemy w czasach przesytu informacji. Codziennie powstaje tak wiele przekazów, że większość z nas nie jest w stanie ich zapamiętać. Martin Lindstroem w książce Zakupologia z 2009 r. stwierdza, że do 66 urodzin każdy z nas obejrzy średnio dwa mln reklam TV. W 1965 r. przeciętny odbiorca zapamiętał 34 proc. z nich, w 1990 r. 25 proc., a w 2007 r. z pamięci przywoływał jedynie 2,2 reklamy! Ile zapamiętujemy dzisiaj, gdy badania wykazują, że mieszkaniec kraju rozwiniętego widzi średnio dziennie około 3-4 tys. reklam?
Nowy sposób komunikacji
W dobie portali społecznościowych, internetu, telewizji informacyjnych, natłoku reklam i szybkiego postępu technologicznego klienci nie mają problemu z dostępem do informacji. Trudność sprawia im raczej wybór kluczowych, na podstawie których podejmą właściwą decyzję zakupową. Hotele, które nie zauważą, że wymagane jest nowe podejście do komunikacji z klientem, ze zdziwieniem będą obserwować, że koszty marketingu rosną, a efekty dział [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz