Orbis podsumowuje pierwsze sześć miesięcy

Autor: Piotr Stawiński
W pierwszym półroczu w polskich hotelach Orbisu znacząco wzrosło obłożenie i chociaż nieco spadły średnie ceny, to i tak przełożyło się to na kilkunastoprocentowy wzrost przychodu z dostępnego pokoju. W całym regionie Europy Centralnej, którym od początku tego roku zarządza Orbis, RevPAR wzrósł o 11,8 proc. do 104,7 zł, a obłożenie o siedem proc. Półroczny raport Orbisu raz pierwszy obejmował dane dotyczące dziewięciu rynków, na których Orbis działa od stycznia. – Najbardziej znaczącym wydarzeniem pierwszego półrocza było zakończenie transakcji przejęcia od AccorHotels spółek w Europie Wschodniej w styczniu 2015 roku, w wyniku którego sieć Grupy Orbis powiększyła się o 38 działających hoteli. W związku z tym znacznie rozszerzyliśmy zakres naszej działalności i wzmocniliśmy pozycję lidera branży hotelarskiej w regionie. W pierwszej połowie 2015 roku nasze doświadczenie i wiedza oraz konsekwencja w realizacji strategii w połączeniu z korzystną sytuacją makroekonomiczną przyczyniły się do osiągnięcia dobrych wyników operacyjnych i finansowych Grupy Orbis – stwierdził Gilles Clavie, prezes zarządu i dyrektor generalny Orbis SA. Elastyczna polityka cenowa Obecnie w ramach Grupy Orbis działa 106 hoteli z blisko 18,6 tys. pokoi, z czego 81 hoteli jest własnością Orbisu, a 15 działa na zasadzie umów franczyzowych lub o zarządzanie. Na [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *