TOP-GYM i Hilton Worldwide sponsorami Hotel&Tourism Trends

Kolejne firmy zdecydowały się zostać sponsorami organizowanej przez „Hotelarza” i TPA Horwath konferencji Hotel&Tourism Trends Poland, która odbędzie się w dniach 24-25 listopada w hotelu Sofitel Warsaw Victoria. To TOPGYM, wyłączny dystrybutor sprzętu marki Life Fitness na Polskę oraz sieć Hilton Worldwide.

TOP-GYM został Złotym Sponsorem konferencji. Firma jestem liderem w polskiej branży fitness pod względem liczby obiektów wyposażonych w maszyny treningowe. Misją firmy jest edukowanie branży hotelarskiej w zakresie dochodowej inwestycji, jaką jest strefa fitness w hotelach i SPA. Firma zapewnia wsparcie i doradztwo marketingowe oraz kompleksową opiekę klienta, a także pomoc w pozyskaniu dotacji z funduszy europejskich. Life Fitness to wiodący producent sprzętu treningowego na świecie. Marka ta od lat wyposaża największe sieci hotelowe oraz hotele SPA w urządzenia treningowe, oferując nie tylko najwyższej jakości sprzęt cardio i siłowy, ale także wsparcie marketingowe i rozwiązania pomocne w zwiększeniu dochodu hoteli dzięki funkcjonalnej strefie fitness, skrojonej na miarę potrzeb i oczekiwań gości hotelowych. Obecnie na maszynach Life Fitness ćwiczy ponad 40 mln użytkowników w 120 krajach.

Srebrnym Sponsorem została sieć Hilton Worldwide, jedna z trzech największych sieci hotelarskich na świecie. W jej skład wchodzi ponad 4,3 tys. hoteli oferujących 715 tys. pokoi, zlokalizowanych w 94 krajach, pod takimi markami jak: Waldorf Astoria Hotels & Resorts, Conrad Hotels & Resorts, Hilton Hotels & Resorts, Canopy by Hilton, Curio – A Collection by Hilton, DoubleTree by Hilton, Embassy Suites Hotels, Hilton Garden Inn, Hampton Hotels, Homewood Suites by Hilton, Home2 Suites by Hilton and Hilton Grand Vacations. Firma prowadzi także światowej klasy program lojalnościowy dla gości pod nazwą Hilton HHonors.

Sponsorami strategicznymi konferencji Hotel&Tourism Trends są Samsung Electronics i Grupa Hotelowa Orbis, a wśród Złotych i Srebrnych sponsorów, obok TOP-GYM i Hiltona, znajdują się sieci hotelarskie: IHG, Hilton Woldwide i Choice Hotels International oraz Lanwar – czołowy dostawca kosmetyków hotelowych i Duravit – producent wyposażenia łazienek. Patronat nad imprezą objęły Ministerstwo Sportu i Turystyki, Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego oraz HOTREC.


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *