Hyatt na Hotel&Tourism Trends Poland

Takuya Aoyama, wiceprezes departamentu Acquisitions & Development w Hyatt International (EAME) LLC, odpowiedzialny za projekty m.in. w centralnej i wschodniej Europie, weźmie udział w panelu "Wielość i różnorodność marek hotelowych, a rynek polski - rozwój soft brandów", pierwszego dnia konferencji Hotel&Tourism Trends Poland. Polska jest na celowniku globalnych marek hotelowych ze względu na duży potencjał oraz niski wskaźnik usieciowienia. Gdy w USA sięga on 70 proc., a w wielu krajach Unii Europejskiej przekracza 30 proc., u nas wynosi zaledwie 13 proc. Sieci hotelowe wprowadzają coraz więcej marek. Jak w tym gąszczu się poruszać i wybrać optymalną dla swojej działalności? Zagadnienie to będzie jednym z tematów dyskusji liderów polskiego i europejskiego hotelarstwa już 24 listopada, pierwszego dnia organizowanej przez Hotelarza i Horwath HTL konferencji Hotel&Tourism Trends Poland. Forum to jest największym tego typu wydarzeniem w naszej części Europy. Ubiegłoroczna edycja Hotel&Tourism Trends zgromadziła ponad 300 uczestników, 74 moderatorów i panelistów z 15 krajów, odbyło się 19. sesji tematycznych, a sponsorami było 30 wiodących firm oferujących swoje produkty i usługi branży hotelowej. W konferencji uczestniczą właściciele i kadra zarządzająca sieci hotelowych, hoteli niezależnych, deweloperów, banków i funduszy inwestycyjnych. Wydarzeniu towarzyszy wieczorna gala podczas której ogłaszani są zwycięzcy konkursu Hotelarz Roku. Sponsorami strategicznymi tegorocznej edycji Hotel&Tourism Trends są firmy Samsung i Orbis, a Patronami Honorowymi - Ministerstwo Sportu i Turystyki, HOTREC i Polska Organizacja Turystyczna. Szczegóły na www.hoteltrends.pl


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *