Jak zachować EuroStandard w Turystyce?
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu we współpracy z firmą szkoleniową OPTA realizują projekt "EuroStandard 2012 w Turystyce”
W ramach projektu realizowanych jest 10 tematów szkoleń dla pracowników recepcji, restauracji i innych placówek gastronomicznych oraz kadry menedżerskiej hoteli i restauracji:
Standard obsługi Gościa hotelowego
Rozwój umiejętności osobistych
Standard obsługi Klienta restauracji
Standard i co dalej? - coaching jako element wdrażania standardu w Hotelu / Pensjonacie / Restauracji
Trening menedżerski
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz