Sylwester 1972

ht_2010_12-94.jpgSylwester 1972 „Ostatni dzień roku – 31 grudnia. Ludzie pragną pożegnać, to co przeżyli, powitać to, co ich czeka. Jedni postanowili dokonać tego spokojnie, w domu, w ścisłym gronie rodzinnym, przy małym ekranie, inni organizują prywatki, a jeszcze inni wybierają się na różne bale” – zaczyna swój tekst „Przed sylwestrem” w grudniowym HOTELARZ-u z 1972 roku Stanisław Jarosiński. „Większość organizatorów zapomina jednak, iż bal sylwestrowy ma charakter specjalny, że goście nie przychodzą wygłodzeni. Przede wszystkim są spragnieni zabawy, tańca, wesołości, ruchu, atmosfery sylwestrowej. Oni pragną wykwintnego otoczenia, wyszukanego menu. Rzeczywistość jest inna.

Wiele przedsiębiorstw opracowuje menu w sposób nieprawidłowy, co z góry przesądza o niepowodzeniu całej imprezy w zakresie kulinarnym. Najczęściej występujące nieprawidłowości to: zbyt rozbudowane jadłospisy pod względem ilościowym (łączna gramatura potraw tylko w pozycji zakąsek przekracza 300 g), częste wstawianie do jadłospisów sylwestrowych dań nieatrakcyjnych i kłopotliwych do wyserwowania, nie nadających się na tego typu imprezy, jak sałatki (włoska, śledziowa), ryby po grecku i w jarzynach, popularne wędliny (kiełbasa, rolada z boczku), galaretka z nóżek wieprzowych, zwykłe pasztety mięsne, boeuf strogonow, wszelkiego rodzaju zrazy i zraziki (wołowe, cielęce), desery w postaci zwykłych jabłek, popularne torty, znajdujące się w zwykłej spr [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *