Hilton Worldwide, jedna z największych sieci hotelarskich na świecie została sponsorem konferencji Hotel&Tourism Trends Poland 2015. Organizowane przez Hotelarza i Horwath HTL wydarzenie odbędzie się w dniach 24-25 listopada w Sofitel Warsaw Victoria i połączone będzie z rozstrzygnięciem konkursu Hotelarz Roku.
- Bardzo nas cieszy, że Hilton Worldwide, jedna z największych światowych firm w branży hotelarskiej, już po raz trzeci z rzędu została sponsorem organizowanego przez nas forum. Ubiegłoroczna, niezwykle udana edycja Hotel&Tourism Trends, podczas której wielu naszych partnerów miało okazję do zawarcia bliższych relacji, a nieraz nawet strategicznych umów z inwestorami, sprawiła, że w tym roku zainteresowanie sponsorów wydarzeniem jest jeszcze większe. Wielu czołowych partnerów, łącznie ze sponsorami strategicznymi - firmami Samsung i Orbis, jest z nami od samego początku, czyli już trzeci rok z rzędu - mówi Krzysztof Gonciarek, członek zarządu Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia, wydawcy Hotelarza.
Hilton Worldwide jest jedną z najbardziej znanych na świecie sieci hotelowych, obejmującą różnego typu obiekty ― od luksusowych hoteli i ośrodków wypoczynkowych z pełną obsługą, po apartamenty tzw. przedłużonego pobytu (extended-stay) oraz hotele średniej klasy cenowej. Sieć firmy składa się z ponad 4 300 hoteli oferujących 715 tys. pokoi, zlokalizowanych w 94 krajach. W jej skład wchodzą tak znane marki, jak Waldorf Astoria Hotels & Resorts, Conrad Hotels & Resorts, Hilton Hotels & Resorts, Canopy by Hilton, Curio - A Collection by Hilton, DoubleTree by Hilton, Embassy Suites Hotels, Hilton Garden Inn, Hampton Hotels, Homewood Suites by Hilton, Home2 Suites by Hilton and Hilton Grand Vacations. Firma prowadzi także światowej klasy program lojalnościowy dla gości pod nazwą Hilton HHonors®.
Dodaj komentarz