Czterdziestu uczestników z hoteli sieciowych i niezależnych obiektów wzięło udział w szkoleniu Akademii Hotelarza „Revenue Management – maksymalizacja przychodów w Twoim hotelu”, które obyło się 18 listopada w Polskim Centrum Kompetencji i Edukacji przy ulicy Kopernika w Warszawie.
Podczas szkolenia Marta Hancock, revenue manager w sieci PUHIT SA, a wcześniej m.in. w Louvre Hotels, w czterech sesjach przedstawiła podstawy Revenue Management, zasady skutecznego e-Commerce, zasady ustalania najlepszej ceny dnia - Best Available Rate i budżetowania oraz RM w praktyce.
Uczestnicy szkolenia dowiedzieli się jak dzięki RM osiągnąć wzrost przychodów bez podwyższania cen i zoptymalizować efektywność hotelu. Poznali też cały proces Revenue Management, który zaczyna się od zebrania danych z różnych źródeł, poprzez ich analizę, prognozowanie, zarządzanie dostępnością pokoi, po ustalenie właściwej ceny i wybranie odpowiednich kanałów dystrybucji oraz przygotowanie raportów. W ramach podstaw RM omówione zostały również zasady segmentacji rynku według celów podróży i liczby gości.
[...]
Podczas szkolenia Marta Hancock, revenue manager w sieci PUHIT SA, a wcześniej m.in. w Louvre Hotels, w czterech sesjach przedstawiła podstawy Revenue Management, zasady skutecznego e-Commerce, zasady ustalania najlepszej ceny dnia - Best Available Rate i budżetowania oraz RM w praktyce.
Uczestnicy szkolenia dowiedzieli się jak dzięki RM osiągnąć wzrost przychodów bez podwyższania cen i zoptymalizować efektywność hotelu. Poznali też cały proces Revenue Management, który zaczyna się od zebrania danych z różnych źródeł, poprzez ich analizę, prognozowanie, zarządzanie dostępnością pokoi, po ustalenie właściwej ceny i wybranie odpowiednich kanałów dystrybucji oraz przygotowanie raportów. W ramach podstaw RM omówione zostały również zasady segmentacji rynku według celów podróży i liczby gości.
[...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Jak widać na slajdach specjaliści do revenue nie zawsze są specjalistami od prezentacji…
co Ci nie pasuje piękny umyśle?