Sieć Focus Hotels startuje z wakacyjną kampanią pod hasłem „Złap okazję na wakacje”. Akcja skupia się na atrakcyjnej cenowo ofercie – rezerwacji pokoju na preferencyjnych warunkach można dokonać już od 89 złotych za dobę. Po raz kolejny w kampanii reklamowej występuje postać niedźwiadka, który zdobył już uznanie i nagrody w branży reklamowej, a także zaufanie odbiorców.
„Złap okazję na wakacje” to kampania taktyczna polskiej sieci Focus Hotels, która wystartowała 15 czerwca 2015 roku i potrwa do 5 lipca 2015 roku. W tym 3-tygodniowym okresie, klienci będą mogli dokonać rezerwacji pokoi na wakacyjny pobyt w hotelach Focus w niecodziennych cenach.
Ceny pokoi zaczynają się od 89 złotych w Bydgoszczy oraz od 109 złotych w Chorzowie i Łodzi. Za dobę hotelową w Gdańsku i Szczecinie klienci zapłacą jedynie 129 złotych. Natomiast doba w 4-gwiazdkowym hotelu w Inowrocławiu będzie dostępna już od 149 złotych, co jest ewenementem przy tak wysokim standardzie obiektu. We wszystkich przypadkach cena dotyczy pokoju 1-osobowego, bez śniadania. Jednocześnie dzieci i młodzież do lat 18-stu zakwaterowane w pokoju z opiekunami, nocują gratis.
Focus Hotels S.A. to obiekty klasy ekonomicznej należące do notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie Grupy Kapitałowej Immobile S.A. z siedzibą w Bydgoszczy. Aktualnie w skład sieci wchodzą obiekty hotelowe w Gdańsku, Łodzi, Szczecinie, Bydgoszczy, Chorzowie oraz Inowrocławiu.
Dodaj komentarz