Autor: Zbyszek Bugaj
Polityka francuskiego Accoru w stosunku do polskiego rynku przypomina tę, którą zrealizowano już na Węgrzech – tamtejszy potentat hotelowy Pannonia Hotels został zmarginalizowany i sprowadzony do roli marki korporacyjnej. Podobny los czeka Orbis – i ogłoszono to w 85-lecie istnienia tej firmy.
Nowa strategia spółki Orbis SA zakłada zainwestowanie do końca 2009 r. 725 mln zł, głównie w sektor obiektów ekonomicznych. Swoje dostaną także inwestorzy finansowi Orbisu (Accor i fundusze inwestycyjne) – co roku ponad 30 proc. dywidendy od zysku spółki.
Czas na poważne marki!
Polityka Accoru w stosunku do polskiego rynku hotelarskiego przypominać będzie zrealizowaną już na Węgrzech. Tamtejszy potentat hotelowy Pannonia Hotels został zepchnięty na margines i sprowadzony do roli marki korporacyjnej. Jak wynika ze strategii przedstawionej na początku marca przez zarząd spółki, to samo czeka Orbis – jego miejs [...]
Nowa strategia spółki Orbis SA zakłada zainwestowanie do końca 2009 r. 725 mln zł, głównie w sektor obiektów ekonomicznych. Swoje dostaną także inwestorzy finansowi Orbisu (Accor i fundusze inwestycyjne) – co roku ponad 30 proc. dywidendy od zysku spółki.
Czas na poważne marki!
Polityka Accoru w stosunku do polskiego rynku hotelarskiego przypominać będzie zrealizowaną już na Węgrzech. Tamtejszy potentat hotelowy Pannonia Hotels został zepchnięty na margines i sprowadzony do roli marki korporacyjnej. Jak wynika ze strategii przedstawionej na początku marca przez zarząd spółki, to samo czeka Orbis – jego miejs [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz