Mirosław Moczarski objął stanowisko dyrektora generalnego hotelu DoubleTree by Hilton Warsaw w Wawrze zastępując na tym stanowsku Sebastiana Szczepskiego.
Będzie je łączył z dotychczasową funkcją wiceprezesa zarządu spółki Polaris Hospitality Enterprises, która jest właścicielem hotelu. Mirosław Moczarski dołączył do Polaris Hospitality Enterprises w lutym tego roku. Posiada ponad 30-letnie doświadczeniem w branży. W tym czasie zarządzał hotelami Orbisu: Mrongovia w Mrągowie, Neptun w Szczecinie, Novotel w Gdańsku i Petropol w Płocku. Od 2008 roku był związany ze spółką Port-Hotel, należącą do Portów Lotniczych, najpierw jako członek zarządu, a w latach 2011–2014 jako prezes, gdzie przyczynił się do uruchomienia dwóch obiektów pod szyldem Hampton by Hilton przy lotniskach w Warszawie i w Gdańsku. – Objęcie stanowiska dyrektora generalnego DoubleTree by Hilton Warsaw niesie przed sobą ogromne wyzwanie zarządzania hotelem, który przez blisko 12 miesięcy swojego istnienia w wyraźny sposób zaznaczył się na mapie obiektów konferencyjnych w Europie. Moim celem jest nie tyle utrzymanie, co wzmocnienie obecnej pozycji poprzez prowadzenie działalności biznesowej skoncentrowanej na wymaganiach rynku i potrzebach naszych gości i klientów – mówi Mirosław Moczarski.
Będzie je łączył z dotychczasową funkcją wiceprezesa zarządu spółki Polaris Hospitality Enterprises, która jest właścicielem hotelu. Mirosław Moczarski dołączył do Polaris Hospitality Enterprises w lutym tego roku. Posiada ponad 30-letnie doświadczeniem w branży. W tym czasie zarządzał hotelami Orbisu: Mrongovia w Mrągowie, Neptun w Szczecinie, Novotel w Gdańsku i Petropol w Płocku. Od 2008 roku był związany ze spółką Port-Hotel, należącą do Portów Lotniczych, najpierw jako członek zarządu, a w latach 2011–2014 jako prezes, gdzie przyczynił się do uruchomienia dwóch obiektów pod szyldem Hampton by Hilton przy lotniskach w Warszawie i w Gdańsku. – Objęcie stanowiska dyrektora generalnego DoubleTree by Hilton Warsaw niesie przed sobą ogromne wyzwanie zarządzania hotelem, który przez blisko 12 miesięcy swojego istnienia w wyraźny sposób zaznaczył się na mapie obiektów konferencyjnych w Europie. Moim celem jest nie tyle utrzymanie, co wzmocnienie obecnej pozycji poprzez prowadzenie działalności biznesowej skoncentrowanej na wymaganiach rynku i potrzebach naszych gości i klientów – mówi Mirosław Moczarski.
Dodaj komentarz