W piątek 1 maja 2015 roku firma Samsung otworzyła oficjalny salon sprzedaży na Lotnisku Chopina w Warszawie. Tym samym jest to pierwszy w Polsce i jeden z nielicznych na świecie Brand Store Samsung działający na lotnisku. Salon jest częścią najnowocześniejszego w Polsce, nowego terminalu, który już niedługo zostanie udostępniony wszystkim pasażerom.
Pierwszy w Polsce, zlokalizowany na lotnisku Samsung Brand Store będzie mieścić się w nowym terminalu Lotniska Chopina w Warszawie. Terminal zostanie udostępniony pasażerom pod koniec maja, jednak salon Samsung zostanie otwarty już z początkiem miesiąca.
Lotnisko Chopina w Warszawie to obecnie największy tego typu obiekt w Polsce. W ubiegłym roku skorzystało z niego 10,6 mln pasażerów, a obecny rok już zapowiada się rekordowo. Z kolei nowy terminal jest przystosowany do obsługi nawet 20 mln osób rocznie. To ogromny rynek. Samsung kontynuuje inwestowanie w Polsce, dlatego nie może zabraknąć naszej marki w jednej z najważniejszych lokalizacji w kraju – mówi Olaf Krynicki, rzecznik prasowy Samsung Electronics Polska.
Samsung Brand Store to miejsce, w którym klienci mogą dokładnie zapoznać się z urządzeniami i technologiami firmy Samsung. W salonie każdy będzie mieć możliwość obejrzenia oraz przetestowania sztandarowych produktów, zanim zdecyduje się na ich zakup. Na potrzeby klientów dedykowani eksperci doradzą i pomogą wybrać urządzenie najlepiej odpowiadające indywidualnym potrzebom. Goście salonu Samsung będą mieli okazję zapoznać się z najnowszymi urządzeniami firmy – smartfonami, smartwatchami, tabletami, oraz szeroką gamą akcesoriów – od pokrowców, przez ładowarki bezprzewodowe czy słuchawki.
Dodaj komentarz