Nowy dyrektor handlowy w firmie KAMINIARZ.

Mariusz Biernat z początkiem marca objął stanowisko dyrektora handlowego w zakładzie mięsno-wędliniarskim KAMINIARZ, jednym z największych producentów boczku w Polsce. Nowy dyrektor handlowy posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie rozwoju sprzedaży, optymalizacji portfolio produktów oraz wprowadzania nowych produktów. Wcześniej zarządzał strukturami sprzedaży w zakładach Tarczyński i Gzella. Ciekawostką jest, że Mariusz Biernat w latach 2007 - 2008 pracował w zakładzie KAMINIARZ, jako regionalny koordynator sprzedaży. - Mamy nowe pomysły na rozwój marki Kaminiarz, a Mariusz wraca do nas z bogatym doświadczeniem menedżerskim - podkreśla Dariusz Kaminiarz właściciel zakładu - Zna doskonale nasze produkty i co ważne kulturę firmy. W kontekście celów postawionych przed działem handlu to najlepszy wybór. – dodaje. Marka „Kaminiarz” kontynuuje rodzinne tradycje masarskie sięgające początku XX wieku. Pierwsze wyroby wędliniarskie trafiły na rynek już w 1926 roku. Dziś to jednak przede wszystkim jeden z nielicznych przykładów w krajowej branży mięsnej o wyspecjalizowanej produkcji. Ponad 80% oferty zakładu (50 ton dziennie) to boczki, wyroby wędzone, parzone, suche, grillowe, oferowane w różnych formach i gramaturach. Produkty zakładu dostępne są w kanale tradycyjnym oraz nowoczesnym. Zakład pozostaje dostawcą produktów typu „private label” do niemal wszystkich sieci handlowych obecnych w Polsce. Kluczową pozycję marka utrzymuje w segmencie HoReCa. - Specjalizacja to siła marki, która wyznacza na rynku standardy w zakresie jakości. – mówi Mariusz Biernat dyrektor handlowy ZMW KAMINIARZ – Głównym celem mojej pracy będzie umocnienie pozycji lidera segmentu. – podkreśla.


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *