W hotelach Scandic goście wymeldują się mobilnie

System cyfrowego wymeldowania wdrażany w hotelach sieci na całym świecie został wprowadzony także w Polsce w hotelach Scandic Wrocław i Scandic Gdańsk. Za pomocą kilku prostych kliknięć na swoich smartfonach czy komputerach, goście mogą szybko zapłacić za pokój, minibar czy rachunek z restauracji. Władze sieci szacują, że w pierwszym roku około pół miliona gości wymelduje się cyfrowo. W lecie Scandic przeprowadził projekt pilotażowy w Scandic Park w Sztokholmie, gdzie rozwiązanie zostało ocenione i dopracowane. Projekt pilotażowy został ciepło przyjęty i obecnie system wymeldowywania jest wdrażany we wszystkich hotelach Scandic. Wszystko co jest potrzebne to rejestracja numeru telefonu lub adresu poczty elektronicznej gościa na recepcji przy zameldowaniu. Wieczorem przed wymeldowaniem goście otrzymują wiadomość tekstową i mogą sprawdzić swój rachunek hotelowy, dodać zakupy z minibaru, uaktualnić swoje dane adresowe i zapłacić za pobyt w hotelu. Rachunek jest przesyłany pocztą elektroniczną, a klucz można po prostu zostawić na recepcji wychodząc z hotelu. - To miłe uczucie, że jesteśmy pierwsi, którzy zdecydowali się na ten krok, ale najważniejsze jest to, że ten system to coś czego oczekiwali nasi goście” mówi Frank Fiskers, dyrektor naczelny Scandic. - Wymeldowanie, przez wielu gości, jest postrzegane jako męcząca część pobytu hotelowego i czasami kojarzy się z kolejkami i porannym stresem. Teraz oferujemy naszym gościom drogę na skróty dzięki czemu ich początek dnia jest przyjemniejszy. Mogą wymeldować się wtedy kiedy im to odpowiada, a niektórzy goście wymeldują się już wieczorem poprzedniego dnia, aby móc w spokoju zjeść śniadanie.


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *