16 września, w Polskim Centrum Kompetencji i Edukacji w Warszawie, odbyło się pierwsze powakacyjne spotkanie z cyklu Akademii Hotelarza. Szkolenie, które zgromadziło trzydziestu uczestników, poświęcone było właściwej „Organizacji pracy hotelu”.
Janusz Mitulski, partner w zespole doradztwa hotelowego Horwath HTL w Polsce, omówił zagadnienia związane z systemami raportowania wewnątrz hotelu, wskaźnikami mierzącymi efektywność sprzedaży i właściwym delegowaniem obowiązków pracownikom. Elżbieta Nitsze, dyrektor hotelu Krynica, przedstawiła najefektywniejsze metody wynagradzania w hotelarstwie, w zależności od działu hotelu, a także praktyczne zastosowania outsourcingu.
Podczas wykładu uczestnicy dyskutowali m.in. o korzyściach i ryzyku, a także praktycznym zastosowaniu wynagrodzenia prowizyjnego Dominika Dulat, dyrektor hotelu Fokus ze Szczecina, omówiła z uczestnikami metody zatrudniania personelu, oraz mierzenia efektywności jego pracy Piotr Szpytma z firmy Miros Fidelio, która była sponsorem szkolenia, omówił zagadnienia związane ze sposobem przygotowywania raportów w hotelu. Na koniec szkolenia Anna Beneturska i Jerzy Kuprianowicz z firmy TPA Horwath poruszyli kwestie aspektów podatkowych zatrudniania w hotelarstwie. Z ankiet, jakie otrzymaliśmy po szkoleniu, wynika, że szkolenie spełniło oczekiwania uczestników, którzy wystawili mu w sześciostopniowej skali ocenę 4,85. Patronat merytoryczny nad szkoleniem objęła firma Horwath HTL, natomiast patronatem branżowym była Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego. Już 29 września zapraszamy Państwa na kolejne szkolenie z cyklu Akademii Hotelarza, tym razem poświęcone finansowym oraz podatkowym aspektom inwestycji. Szkolenie odbędzie się pierwszego dnia targów WorldHotel w Warszawie.
Janusz Mitulski, partner w zespole doradztwa hotelowego Horwath HTL w Polsce, omówił zagadnienia związane z systemami raportowania wewnątrz hotelu, wskaźnikami mierzącymi efektywność sprzedaży i właściwym delegowaniem obowiązków pracownikom. Elżbieta Nitsze, dyrektor hotelu Krynica, przedstawiła najefektywniejsze metody wynagradzania w hotelarstwie, w zależności od działu hotelu, a także praktyczne zastosowania outsourcingu.
Podczas wykładu uczestnicy dyskutowali m.in. o korzyściach i ryzyku, a także praktycznym zastosowaniu wynagrodzenia prowizyjnego Dominika Dulat, dyrektor hotelu Fokus ze Szczecina, omówiła z uczestnikami metody zatrudniania personelu, oraz mierzenia efektywności jego pracy Piotr Szpytma z firmy Miros Fidelio, która była sponsorem szkolenia, omówił zagadnienia związane ze sposobem przygotowywania raportów w hotelu. Na koniec szkolenia Anna Beneturska i Jerzy Kuprianowicz z firmy TPA Horwath poruszyli kwestie aspektów podatkowych zatrudniania w hotelarstwie. Z ankiet, jakie otrzymaliśmy po szkoleniu, wynika, że szkolenie spełniło oczekiwania uczestników, którzy wystawili mu w sześciostopniowej skali ocenę 4,85. Patronat merytoryczny nad szkoleniem objęła firma Horwath HTL, natomiast patronatem branżowym była Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego. Już 29 września zapraszamy Państwa na kolejne szkolenie z cyklu Akademii Hotelarza, tym razem poświęcone finansowym oraz podatkowym aspektom inwestycji. Szkolenie odbędzie się pierwszego dnia targów WorldHotel w Warszawie.
Dodaj komentarz