Dwudniowa konferencja „Nowy marketing beauty” odbędzie się w dniach 28-29 maja w Airport Hotel Okęcie. Wydarzenie, adresowane do właścicieli i managerów obiektów beauty i SPA, poświęcone będzie najnowszym, praktycznym strategiom marketingowym pozyskiwania klientów dla usług beauty.
Organizatorem konferencji jest wydawnictwo Beauty Inspiration, a partnerem medialnym „Hotelarz”. Pierwszy dzień konferencji wypełni blok prelekcji poświęconych najważniejszym strategiom i rozwiązaniom marketingowym w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Wśród poruszanych tematów znajdą się m.in. takie jak: narzędzia skutecznego e-marketingu, główne zasady działań PR, case study – najczęstsze błędy popełniane przez konkurencję, jak zbudować przewagę konkurencyjną w internecie, możliwości serwisu Facebook w branży beauty i SPA, jak sprawić, by klient wracał. Wśród prelegentów znaleźli się m.in.: Kalina Ben Sira, właścicielka sieci klinik La Perla; Izabela Makosz, założycielka sieci salonów depilacji woskiem Time For Wax; Marta Fiłoń, trener biznesu SPA & beauty i Mariusz Łodyga, strateg, konsultant i trener. Gościem specjalnym konferencji będzie dziennikarz Tomasz Kammel, który opowie, jak być ekspertem dla swoich klientów i budować pozycję eksperta w przekazie marketingowym. Drugi dzień to zamknięte spotkanie dyskusyjne, wyłącznie dla właścicieli i managerów obiektów beauty i SPA. Kierując się tematem wiodącym spotkania – „Marketing beauty, czyli co działa w dzisiejszej komunikacji z klientem” – uczestnicy będą wymieniać się swoimi doświadczeniami na temat skutecznych metod pozyskiwania klienta. Moderatorem spotkania będzie Mariusz Nieścior, redaktor naczelny „Beauty Inspiration”.
Organizatorem konferencji jest wydawnictwo Beauty Inspiration, a partnerem medialnym „Hotelarz”. Pierwszy dzień konferencji wypełni blok prelekcji poświęconych najważniejszym strategiom i rozwiązaniom marketingowym w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Wśród poruszanych tematów znajdą się m.in. takie jak: narzędzia skutecznego e-marketingu, główne zasady działań PR, case study – najczęstsze błędy popełniane przez konkurencję, jak zbudować przewagę konkurencyjną w internecie, możliwości serwisu Facebook w branży beauty i SPA, jak sprawić, by klient wracał. Wśród prelegentów znaleźli się m.in.: Kalina Ben Sira, właścicielka sieci klinik La Perla; Izabela Makosz, założycielka sieci salonów depilacji woskiem Time For Wax; Marta Fiłoń, trener biznesu SPA & beauty i Mariusz Łodyga, strateg, konsultant i trener. Gościem specjalnym konferencji będzie dziennikarz Tomasz Kammel, który opowie, jak być ekspertem dla swoich klientów i budować pozycję eksperta w przekazie marketingowym. Drugi dzień to zamknięte spotkanie dyskusyjne, wyłącznie dla właścicieli i managerów obiektów beauty i SPA. Kierując się tematem wiodącym spotkania – „Marketing beauty, czyli co działa w dzisiejszej komunikacji z klientem” – uczestnicy będą wymieniać się swoimi doświadczeniami na temat skutecznych metod pozyskiwania klienta. Moderatorem spotkania będzie Mariusz Nieścior, redaktor naczelny „Beauty Inspiration”.
Dodaj komentarz