Sieć Hotele WAM uruchomiła nową wersję swojej strony internetowej z zastosowanie technologii RWD (Responsive Web Design), dzięki której wygląd strony i jej układ automatycznie dostosowują się do rozmiaru okna urządzenia, na którym jest przeglądana (komputer, tablet czy smartfon).
Użytkownicy strony w przejrzystej formie mogą znaleźć na niej informacje o położeniu hoteli (dane GPS), kontakcie do nich, świadczonych usługach oraz dostępnych promocjach wraz z główną mapą pokazującą rozmieszczenie obiektów na terenie Polski. Dzięki zastosowaniu czytelnej ikonografii od razu widzą, jakie jest wyposażenie obiektów. Mogą też zarezerwować pokój za pośrednictwem panelu rezerwacyjnego, którego wygląd i funkcjonalność zostały przygotowane we współpracy z twórcą modułu firmą Profitroom. Nowym elementem na stronie jest panel rezerwacyjny dla klientów biznesowych. Firmy i biura podróży współpracujące z Hotelami WAM mogą też liczyć na skierowane tylko dla nich akcje promocyjne. Hotele WAM komunikują się ze swoimi klientami za pośrednictwem profili prowadzonych na portalach społecznościowych jak Facebook, Google+ czy Pinterest, w związku z czym na nowej stronie znalazły się odnośniki do tych serwisów. Na stronie prezentowane są również opinie klientów o poszczególnych hotelach z portalu Tripadvisor. Można się też na niej zapoznać się z wydarzeniami w danym mieście i jego głównych atrakcjach oraz ciekawostkach związanych z miastem i jego najbliższą okolicą. W skład sieci Hotele WAM wchodzi 17 obiektów (15 hoteli głównie 3- i 2-gwiazdkowych oraz Zamek Czocha na Dolnym Śląsku i Cassubiia w Helu)
Dodaj komentarz