Napisała do nas Czytelniczka
HOTELARZA Pani Hanna
Jasińska, która pracując jako rezydent
w hotelach nadmorskich
często wysłuchuje skarg od gości z
Niemiec na temat poziomu obsługi
w tych obiektach, mimo że mają one
czasami nawet 4 gwiazdki.
Hanna Jasińska z Kołobrzegu:
Od niedawna pracuję jako rezydent w
hotelach z gośćmi z Niemiec. Są to
ludzie, którzy w świecie bywali, dużo
widzieli i wiedzą, jak powinna wyglądać
obsługa w hotelu. Niestety mam
ciągłe skargi na obsługę: że są niekompetentni,
nie znają języka niemieckiego,
że np. ratownik na basenie bawi się ciągle
komórką, a raz nawet zasnął na
leżaku. Naprawdę wstyd, bo są to nowoczesne
hotele, ale pracownicy nie są
dostatecznie wyszkoleni. Muszę się często
tłumaczyć, dlaczego jest tak źle.
Oczywiście nie wszystkie obiekty mają
miano hotelu, bywają jednak też hotele
3- lub 4-gwiazdkowe.
Mam pytanie: jak często powinny być
spr zątane (według wymagań h otelu
4-gwiazdkowego) pokoje? W hotelu, gdzie
mam gości, jest to robione codziennie
oprócz sobót i niedziel. Nie wydaje mi się to
prawidłowe, pewnie chodzi tu o braki
kadrowe. Dużo informacji o wyposażeniu
pokoi w hotelach różnej kategorii znalazłam
w internecie, ale o częstotliwości sp [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz