Na rynku dostawców rozwiązań informatycznych dla
branży hotelarskiej działa kilkanaście firm oferujących
różny zakres usług, od dostarczania prostych programów
recepcyjnych po całościową obsługę potrzeb
informatycznych hotelu. A hotelarze zazwyczaj
nie mają specjalistycznej wiedzy, aby wybrać najlepsze
dla swojego obiektu rozwiązania.
Aby ułatwić rozeznanie się w tym gąszczu ofert, HOTELARZ zapytał dostawców oprogramowania o podstawowe kwestie i problemy, z jakich powinien zdawać sobie hotelarz przed podjęciem ostatecznej decyzji.
JAKIE OPROGRAMOWANIE JEST NIEZBĘDNE W KAŻDYM OBIEKCIE NOCLEGOWYM? I DLACZEGO?
Jakub Krajka Project Manager w firmie PMS Labs, zajmującej się kompleksową obsługą przedsiębiorstw w zakresie zastosowań technologii informatycznych wspomagających zarządzanie:
Podstawowym modułem, stanowiącym jednocześnie centralny element każdej instalacji, jest moduł recepcyjny, niezależnie od wielkości i charakteru obiektu. Ponadto system można dozbroić w kolejne elementy, takie jak zarządzanie Food & Beverages, zarządzanie SPA (łącznie z automatycznym transferem rezerwacji zabiegów z recepcji hotelowej), moduł zarządzania salami konferencyjno-bankietowymi, zarządzanie kanałami dystrybucji on-line (GDS, IDS, booking engine) czy też moduł Revenue Management. Z perspektywy właściciela średniego hotelu 3-gwiazdkowego z restauracją, barem, kilkoma salami konferencyjnymi i niewielką częścią fitness/ wellness istotne będzie skoncentrowanie się na modułach recepcyjnym, gastronomicznym, konferencyjnym, a także, a może głównie, dystrybucji on-line. Oczywiście zawsze można zainwestować w dodatkowe moduły, jak SPA czy RMS, ale wskaźnik rentowności takiej inwestycji nie będzie korzystny.
Jarosław Czecho [...]
Aby ułatwić rozeznanie się w tym gąszczu ofert, HOTELARZ zapytał dostawców oprogramowania o podstawowe kwestie i problemy, z jakich powinien zdawać sobie hotelarz przed podjęciem ostatecznej decyzji.
JAKIE OPROGRAMOWANIE JEST NIEZBĘDNE W KAŻDYM OBIEKCIE NOCLEGOWYM? I DLACZEGO?
Jakub Krajka Project Manager w firmie PMS Labs, zajmującej się kompleksową obsługą przedsiębiorstw w zakresie zastosowań technologii informatycznych wspomagających zarządzanie:
Podstawowym modułem, stanowiącym jednocześnie centralny element każdej instalacji, jest moduł recepcyjny, niezależnie od wielkości i charakteru obiektu. Ponadto system można dozbroić w kolejne elementy, takie jak zarządzanie Food & Beverages, zarządzanie SPA (łącznie z automatycznym transferem rezerwacji zabiegów z recepcji hotelowej), moduł zarządzania salami konferencyjno-bankietowymi, zarządzanie kanałami dystrybucji on-line (GDS, IDS, booking engine) czy też moduł Revenue Management. Z perspektywy właściciela średniego hotelu 3-gwiazdkowego z restauracją, barem, kilkoma salami konferencyjnymi i niewielką częścią fitness/ wellness istotne będzie skoncentrowanie się na modułach recepcyjnym, gastronomicznym, konferencyjnym, a także, a może głównie, dystrybucji on-line. Oczywiście zawsze można zainwestować w dodatkowe moduły, jak SPA czy RMS, ale wskaźnik rentowności takiej inwestycji nie będzie korzystny.
Jarosław Czecho [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz