iTaxi dla hoteli

Firma iTaxi uruchomiła specjalną usługę dla branży hotelarskiej. W wybranych hotelach w Warszawie i Poznaniu goście mogą zamówić taksówkę oznaczoną logo iTaxi za pomocą ekranu dotykowego, umieszczonego w pobliżu recepcji. O podstawieniu taksówki klient jest powiadomiany SMS-em. Z usługi tej korzystają już m.in. hotele Harenda w Warszawie oraz Blow Up, Ilon i Royal z Poznania. Aplikacja dostępna jest w kilku wersjach językowych. System podaje szacowany koszt przejazdu, co gwarantuje osobom nieznającymi miasta, że zapłacą za przejazd tyle ile powinni. Taksówki jeżdżące z iTaxi wyposażone są dodatkowo w GPS, który umożliwia weryfikację poprawności przebytego już kursu oraz system reklamacyjny, pozwalający rozwiać wątpliwości co do kwoty, jaka została poniesiona. – Hotele z Poznania i Warszawy to pierwsi partnerzy korzystający z naszej oferty skierowanej do branży Horeca. Wkrótce do tej grupy dołączą kolejne podmioty, z którymi trwają rozmowy – mówi Stefan Batory, prezes zarządu iTaxi. – Nasz propozycja to znaczące udogodnienie stworzone z myślą o gościach hotelowych, jak również możliwość reklamy poprzez wyświetlanie informacji o hotelu, podczas gdy aplikacja nie jest używana. iTaxi stanowi też duże ułatwienie dla osób pracujących na recepcji, ponieważ pozwala zaoszczędzić czas, spędzony na często nieudanych połączeniach z centralą. Nieustannie pracujemy nad nowymi funkcjonalnościami dla rynku hotelarskiego.


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *