W marcu ruszył nowy program telewizji TVN pt. „Piekielny Hotel”. Jego prowadzącą jest Małgorzata Rozenek, której zadaniem jest pomoc upadającym hotelom. Firma Samsung jako sponsor programu i producent rozwiązań dla hoteli wspiera ideę programu, edukując i pomagając właścicielom hoteli i pensjonatów w prowadzeniu biznesu.
Program „Piekielny Hotel” ma na celu pokazywać właścicielom hoteli co należy robić, by czerpać zyski z prowadzonego biznesu oraz jak uczynić z niego miejsce interesujące dla klientów. Prowadząca program, Małgorzata Rozenek wraz z branżowymi ekspertami sprawdza i analizuje przyczyny niepowodzeń, sugerując jednocześnie zmiany oraz udzielając porad, które pomogą przyciągnąć gości.
Idea programu, czyli edukowanie właścicieli z zasad rządzących biznesem i branżą hotelową jest bardzo bliska działaniom prowadzonym oraz promowanym przez firmę Samsung, która w ramach wspierania przedstawicieli branży hotelarskiej stworzyła specjalną stronę internetową - http://plbusiness.samsung.com/rozwiazaniadlahoteli, gdzie wszyscy zainteresowani mogą poznać najciekawsze sposoby usprawnienia pracy hotelu - pobrać poradnik i zapoznać się z materiałami video stworzonymi przez ekspertów Samsung.
W związku z powyższym firmy Samsung nie mogło zabraknąć pośród ekspertów „Piekielnego Hotelu”. W dotychczasowych odcinkach programu jej przedstawiciele zaprezentowali telewizory hotelowe oraz rozwiązanie systemowe telewizji hotelowej – Samsung LYNK™ REACH, stworzone dla małych obiektów, których właściciele nie chcą kosztownej infrastruktury sieciowej. To bezpłatne rozwiązanie pozwala na centralne zarządzanie treścią we wszystkich hotelowych telewizorach przez zwykły kabel antenowy. System umożliwia zarządzenie ustawieniami telewizorów, m.in. regulację ich parametrów, ustawianie kanału startowego, wyświetlanie paska informacyjnego na dole ekranu. W trakcie programu ekspert Samsung zademonstrował praktyczne zastosowanie rozwiązania, jego zaawansowane funkcje oraz efekt biznesowy, na jaki przekłada się jego użytkowanie. Podobnie będzie to wyglądać w następnych odcinkach „Piekielnego Hotelu”, gdzie firma Samsung zaprezentuje kolejne rozwiązania ze swojej oferty dedykowanej hotelom.
Niezależnie od skali prowadzonej działalności Samsung posiada urządzenia, które można dopasować do potrzeb danego biznesu oraz do oczekiwań klientów. Portfolio Samsung dla hoteli to gwarancja atrakcyjnej prezentacji oferty oraz sprawne zarządzanie wieloma procesami, ale przede wszystkim to duża oszczędność kosztów i satysfakcja gości.
Samsung zaprasza wszystkich zainteresowanych do oglądania programu „Piekielny Hotel” w każdą niedzielę o godzinie 18.00 na kanale TVN oraz do sprawdzania porad przygotowanych przez ekspertów Samsung na stronie http://plbusiness.samsung.com/rozwiazaniadlahoteli.
Dodaj komentarz