Autor: Dorota Trojanowska
Zatrudnienie event managera/animatora jest rozwiązaniem, mogącym w dużym stopniu podnieść atrakcyjność wypoczynku w hotelu, a tym samym zapewnić mu przewagę konkurencyjną. Dobry animator jest łącznikiem między gośćmi a osobami pełniącymi funkcje operacyjne. Ma większy i zawsze bezpośredni kontakt z klientami hotelu. Rozmawia, słucha, daje się lubić, pamięta imiona dzieci…
Taka osoba promuje ofertę całego obiektu i sprzedaje ją sugestywnie. Kreatywność i angażująca osobowość animatora podnoszą atrakcyjność oferty – dzięki temu hotel nie jest traktowany jak wszystkie inne. Dobre wrażenia po udanym kursie salsy czy tai chi w świetle księżyca na plaży zapisują destynację w świadomości turystów jako wyjątkową, do której będą chcieli wrócić. Zdarza się, że zarządzający hotelami rolę animatora sprowadzają do dwugodzinnej mało wyrafinowanej zabawy z dziećmi – malowania buziek czy nadzorowania bawiących się dzieci w sali zabaw. Nie ma w tym niczego złego, jednak istotną różnicę w podejściu do roli animatora widać w wielu kurortach zagranicznych z różnorodnymi programami, często innymi na każdy dzień tygodnia. Polscy turyści mają coraz większe doświadczenie w wojażach zagranicznych, a co za tym idzie coraz większe oczekiwania. [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Oczywiście, że event manager to świetne rozwiązanie dla hotelu. W końcu w nim także spędza się czas, więc rozrywka się przydaje.