Wojciech Liszka, przez ostatnie siedem lat dyrektor sprzedaży i marketingu w Radisson Blu Kraków, uruchomił firmę doradczą Z-Factor dla branży turystycznej i hotelarskiej. Wraz z nim tworzą ją byli pracownicy krakowskiego Radissona.
„Firma Z-Factor po raz pierwszy w Polsce w jednym zespole skupia specjalistów o tak bogatym doświadczeniu w każdym obszarze działalności hotelu. Każdy z nich posiada wieloletnie doświadczenie w pracy dla najlepszych marek, w tym dla 5-gwiazdkowych obiektów”, informuje firma na swojej stronie. W przypadku 5-gwiazdkowych obiektów chodzi głównie o krakowski Radisson Blu, gdzie Edyta Kowalczyk-Kość była revenue managerem, Paulina Kołodziejczyk managerem recepcji a Piotr Pabisiak, przed przejściem 1,5 roku temu na stanowisko szefa kuchni Hillton Garden Inn Kraków, przez osiem lat pełnił tę funkcję w Radissonie. Z-Factor liczy, że nowopowstające hotele i dynamiczny wzrost konkurencji będą coraz bardziej wpływać na większe zapotrzebowanie na wyspecjalizowaną wiedzę i operacyjne know-how. – Mamy wiedzę, narzędzia i możliwości potrzebne hotelom do maksymalizacji przychodów, optymalizacji kosztów i podnoszenia jakości usług. Proponujemy firmom zupełnie nowy, skuteczny standard działania w branży turystycznej i rozległą perspektywę maksymalizacji zysków – mówi Wojciech Liszka. – Naszą ambicją jest zdobycie i ugruntowanie pozycji lidera rozumiejącego rynek i dostarczającego wysokiej jakości usługi dla hoteli i innych przedsiębiorstw działających w branży turystycznej. Z-Factor oferuje usługi obejmujące różne dziedziny promocji marki, w tym PR, social media i brand repositioning, a także revenue management i upselling. „Inne produkty, takie jak Test Call Program – zorientowany na podnoszenie skuteczności obsługi w zakresie rezerwacji i konwersji zapytań grupowych oraz Meetings Outlook – narzędzie online do gromadzenia wiedzy o wydarzeniach odbywających się u konkurencji, budowania systemu analiz wspierających działania sprzedażowe i procesy planowania biznesowego, powinny natomiast trafić w zapotrzebowanie większych firm”. Z-Factor liczy na zainteresowanie swoimi usługami firm z sektora przemysłu spotkań, czy agencji eventowych i reklamowych, które będą chciały nauczyć się, jak współpracować z hotelami. Na początku roku w Radisson Blu Kraków zmienił się dyrektor generalny. Po Nino Rosenlundzie, który pełnił tę funkcję przez ostatnie 6,5 roku, została nim Lidia Wiszniewska, wcześniej zarządzająca m.in. hotelami Park Inn w Rosji
„Firma Z-Factor po raz pierwszy w Polsce w jednym zespole skupia specjalistów o tak bogatym doświadczeniu w każdym obszarze działalności hotelu. Każdy z nich posiada wieloletnie doświadczenie w pracy dla najlepszych marek, w tym dla 5-gwiazdkowych obiektów”, informuje firma na swojej stronie. W przypadku 5-gwiazdkowych obiektów chodzi głównie o krakowski Radisson Blu, gdzie Edyta Kowalczyk-Kość była revenue managerem, Paulina Kołodziejczyk managerem recepcji a Piotr Pabisiak, przed przejściem 1,5 roku temu na stanowisko szefa kuchni Hillton Garden Inn Kraków, przez osiem lat pełnił tę funkcję w Radissonie. Z-Factor liczy, że nowopowstające hotele i dynamiczny wzrost konkurencji będą coraz bardziej wpływać na większe zapotrzebowanie na wyspecjalizowaną wiedzę i operacyjne know-how. – Mamy wiedzę, narzędzia i możliwości potrzebne hotelom do maksymalizacji przychodów, optymalizacji kosztów i podnoszenia jakości usług. Proponujemy firmom zupełnie nowy, skuteczny standard działania w branży turystycznej i rozległą perspektywę maksymalizacji zysków – mówi Wojciech Liszka. – Naszą ambicją jest zdobycie i ugruntowanie pozycji lidera rozumiejącego rynek i dostarczającego wysokiej jakości usługi dla hoteli i innych przedsiębiorstw działających w branży turystycznej. Z-Factor oferuje usługi obejmujące różne dziedziny promocji marki, w tym PR, social media i brand repositioning, a także revenue management i upselling. „Inne produkty, takie jak Test Call Program – zorientowany na podnoszenie skuteczności obsługi w zakresie rezerwacji i konwersji zapytań grupowych oraz Meetings Outlook – narzędzie online do gromadzenia wiedzy o wydarzeniach odbywających się u konkurencji, budowania systemu analiz wspierających działania sprzedażowe i procesy planowania biznesowego, powinny natomiast trafić w zapotrzebowanie większych firm”. Z-Factor liczy na zainteresowanie swoimi usługami firm z sektora przemysłu spotkań, czy agencji eventowych i reklamowych, które będą chciały nauczyć się, jak współpracować z hotelami. Na początku roku w Radisson Blu Kraków zmienił się dyrektor generalny. Po Nino Rosenlundzie, który pełnił tę funkcję przez ostatnie 6,5 roku, została nim Lidia Wiszniewska, wcześniej zarządzająca m.in. hotelami Park Inn w Rosji
Dodaj komentarz