Grupa Hotelowa Orbis podpisała umowę franczyzową na kolejny hotel w Rydze. ibis ze 114 pokojami ruszyć ma pod koniec 2016 roku. A jeszcze wiosną pod markę Mercure dołączą dwa hotele Orbisu w Trójmieście: Orbis Posejdon i Gdynia.
ibis Ryga będzie trzecim hotelem pod marką Accoru w stolicy Łotwy, po uruchomionych w ubiegłym roku ibisie Styles i Mercure (podpisana jest też umowa na hotel Pullman w tym mieście). Jego inwestorem jest ukraińska firma Wisher Enterprise, do której należy też ibis Styles we Wrocławiu. Z kolei w Polsce wkrótce powiększy się marka Mercure, pod którą przejdą dwa obiekty z wygaszanej marki Orbis Hotels. Orbis Gdynia po modernizacji kosztem 22 mln zł zmienić ma nazwę na Mercure Gdynia Centrum jeszcze w marcu. W maju nazwa Mercure pojawi się na fasadzie hotelu Orbis Posejdon Gdańsk. – Marka Mercure jest największą siecią w kategorii hoteli klasy średniej w Polsce. Aktualnie dysponujemy 21 obiektami w kraju oraz po jednym na Litwie i Łotwie. Włączenie własnych hoteli marki Orbis do sieci Mercure jest zgodne z nową strategią przyjętą przez naszego partnera Accor. Oba obiekty doskonale łączą w sobie cechy hotelu biznesowego i turystycznego – mówi Joanna Świerkosz, zastępca dyrektora sprzedaży, dystrybucji i marketingu w Polsce i Krajach Bałtyckich.
ibis Ryga będzie trzecim hotelem pod marką Accoru w stolicy Łotwy, po uruchomionych w ubiegłym roku ibisie Styles i Mercure (podpisana jest też umowa na hotel Pullman w tym mieście). Jego inwestorem jest ukraińska firma Wisher Enterprise, do której należy też ibis Styles we Wrocławiu. Z kolei w Polsce wkrótce powiększy się marka Mercure, pod którą przejdą dwa obiekty z wygaszanej marki Orbis Hotels. Orbis Gdynia po modernizacji kosztem 22 mln zł zmienić ma nazwę na Mercure Gdynia Centrum jeszcze w marcu. W maju nazwa Mercure pojawi się na fasadzie hotelu Orbis Posejdon Gdańsk. – Marka Mercure jest największą siecią w kategorii hoteli klasy średniej w Polsce. Aktualnie dysponujemy 21 obiektami w kraju oraz po jednym na Litwie i Łotwie. Włączenie własnych hoteli marki Orbis do sieci Mercure jest zgodne z nową strategią przyjętą przez naszego partnera Accor. Oba obiekty doskonale łączą w sobie cechy hotelu biznesowego i turystycznego – mówi Joanna Świerkosz, zastępca dyrektora sprzedaży, dystrybucji i marketingu w Polsce i Krajach Bałtyckich.
Dodaj komentarz