Autor: Wioletta Kastrau
Autorka jest dyrektorem handlowym
ComfortExpress, nowo tworzonej w Polsce
sieci franczyzowej hoteli i restauracji
Kto poszukuje partnerów w biznesie hotelarskim? Inwestorzy, którzy zgromadzili swój majątek pracując i inwestując w zupełnie innej niż hotelarstwo branży, a teraz dostrzegli perspektywę rozwoju branży HORECA i chcą zainwestować w budowę hotelu i/lub restauracji. A także właściciele niewielkich lub większych obiektów hotelowych, którzy dostrzegają rosnącą konkurencję, nie chcą zostać w tyle, ale sami nie potrafią lepiej poprowadzić obiektu.
Ci pierwsi nie znają rynku, jego specyfiki (która przecież jest, i to wyraźna) i mimo że sami często bywają gośćmi, nie zawsze wiedzą, jaki hotel zbudować, żeby odpowiadał zapotrzebowaniom rynku, a potem jak go prowadzić, żeby obłożenie było co najmniej satysfakcjonujące i pozwalało na zwrot z inwestycji. Oczywiście, mogą się tego nauczyć, ale obciążeni czasowo swoimi biznesami nie zawsze mają czas lub ochotę, żeby wgłębiać się w arkany sztuki hotelarskiej. Ponadto niedoświadczeni mogą popełniać błędy, które potem dużo kosztują. Oni właśnie potrzebują partnera, który poprowadzi ich za rękę od samego początku, czyli zajmie się:
Słowo klucz – marketing
A co z właścicielami obiektów istniejących? Oni z reguły potrzebują solidnego planu naprawczego już funkcjonującego obiektu. Może wiązać si [...]
ComfortExpress, nowo tworzonej w Polsce
sieci franczyzowej hoteli i restauracji
Kto poszukuje partnerów w biznesie hotelarskim? Inwestorzy, którzy zgromadzili swój majątek pracując i inwestując w zupełnie innej niż hotelarstwo branży, a teraz dostrzegli perspektywę rozwoju branży HORECA i chcą zainwestować w budowę hotelu i/lub restauracji. A także właściciele niewielkich lub większych obiektów hotelowych, którzy dostrzegają rosnącą konkurencję, nie chcą zostać w tyle, ale sami nie potrafią lepiej poprowadzić obiektu.
Ci pierwsi nie znają rynku, jego specyfiki (która przecież jest, i to wyraźna) i mimo że sami często bywają gośćmi, nie zawsze wiedzą, jaki hotel zbudować, żeby odpowiadał zapotrzebowaniom rynku, a potem jak go prowadzić, żeby obłożenie było co najmniej satysfakcjonujące i pozwalało na zwrot z inwestycji. Oczywiście, mogą się tego nauczyć, ale obciążeni czasowo swoimi biznesami nie zawsze mają czas lub ochotę, żeby wgłębiać się w arkany sztuki hotelarskiej. Ponadto niedoświadczeni mogą popełniać błędy, które potem dużo kosztują. Oni właśnie potrzebują partnera, który poprowadzi ich za rękę od samego początku, czyli zajmie się:
- przygotowaniem koncepcji działania takiego obiektu, założeń, pomysłu na dobry biznes
- opracowaniem biznesplanu oraz twardych założeń finansowych
- opracowaniem projektu architektonicznego uwzględniającego wszystkie branże, przygotowanego do złożenia do pozwolenia na budowę
- pomocą w pozyskaniu finansowania bądź to ze środków unijnych, bądź zasobów finansowych banków
- budową obiektu wraz z jego wyposażeniem zgodnie ze standardami obowiązującymi w hotelarstwie
- doborem i szkoleniem personelu, poczynając od personelu niższego aż po menedżerów
- przekazaniem księgi standardów hotelowych i/lub gastronomicznych
- prowadzeniem marketingu i sprzedażą miejsc noclegowych w obiekcie, w tym współpracą z największymi portalami rezerwacyjnymi
- bieżącym doradztwem prawnym i finansowym już na etapie funkcjonowania obiektu.
Słowo klucz – marketing
A co z właścicielami obiektów istniejących? Oni z reguły potrzebują solidnego planu naprawczego już funkcjonującego obiektu. Może wiązać si [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz