Nowe porozumienie marketingowe dla hoteli

Z początkiem marca został uruchomiony program marketingowy „Heritage Hotels Poland”, którego głównym celem jest zagospodarowanie tego szczególnego segmentu turystyki w Polsce, jak również popularyzacja historii naszego kraju. W styczniu tego roku w Krakowie w gronie członków i sympatyków Stowarzyszenia „Hotele Historyczne w Polsce” zawiązała się inicjatywa podejmująca sieciowy marketing hoteli działających w obiektach zabytkowych. Ze względu na sprawność organizacyjną podmiotem-operatorem programu marketingowego została Fundacja Hotele Historyczne, założona w Krakowie w styczniu 2015r. Fundację utworzyło 9 fundatorów, następni uczestnicy projektu otrzymają status fundatora wspierającego także z prawem wyboru zarządu. Program na starcie tworzy 16 hoteli, które przyjęły 150 000 gości w 2014 roku. Z pośród fundatorów został wyłoniony 5-osobowy zarząd, z prezesem w osobie Jerzego Donimirskiego, współzałożyciela i prezesa Stowarzyszenia HHP w pierwszych latach jego istnienia 2008 -2011. Historyczne hotele, na całym świecie, a zwłaszcza w Europie przyciągają wyjątkowego klienta, który poszukuje nie tylko komfortu i odpoczynku, ale również jest zainteresowany poznaniem kultury i historii danego kraju. Jesteśmy przekonani, że Polska ma sporo do zaoferowania. Członkowie naszego Stowarzyszenia mają do zaoferowania bogatą, różnorodną ofertę z bardzo dobrym poziomem serwisu. Z przyjemnością zauważamy, że także Polacy są zainteresowani naszymi usługami, które pozwalają gościom przenieść się na czas pobytu w inną epokę, w pewnym sensie dotknąć i posmakować czasów opisywanych np. przez Henryka Sienkiewicza, czy Adama Mickiewicza – skomentował Jerzy Donimirski. Fot. Założyciele Fundacji Hotele Historyczne, od lewej: Ryszard Skotniczny, Jerzy Donimirski, Daniela Stier, Paweł Gąsiorek, Jakub Czerwiński, Witold Kisała, Elwir Świętochowski, Rafał Wyniczenko. Fot. Sławomir Madej


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *