Autor: Rafał Szubstarski
4. Targi Wyposażenia i Usług SPA & Wellness w Krakowie – największa impreza targowa tej branży w Polsce, ściągnęła mniej wystawców niż w ubiegłym roku i dużo mniej gości. Za to bardzo bogaty był program seminaryjno-szkoleniowy.
W dwudniowych targach, które odbyły się pod koniec maja, wzięło udział 85 wystawców, w ubiegłym roku było ich ponad 90. Pustkami świeciły też alejki między stoiskami. Ale kto chciał, ten mógł swoje interesy prowadzić. Choćby na stoisku HOTELARZA tylko w ciągu jednego dnia dwukrotnie doszło do połączenia doradców z branży SPA z inwestorami hotelarskimi szukającymi merytorycznego wsparcia. Krakowskie targi mają ambicję łączyć wszystkie dziedziny związane z branżą SPA i Wellness. Z jednej strony pozwalają wystawcom na prezentację najnowszych urządzeń, technologii, linii pielęgnacyjnych najlepszych marek dla obszarów usługowych wellness i SPA, a z drugiej – bogaty program seminaryjno-szkoleniowy pomaga zwiedzającym wzbogacić wiedzę na ten temat. Targi składają się z czterech specjalistycznych platform tematycznych:
Wystawcy – dostawcy
Wśród wystawców dominowali przedstawiciele EquipSPA – dostawcy sprzętu, od największych, [...]
W dwudniowych targach, które odbyły się pod koniec maja, wzięło udział 85 wystawców, w ubiegłym roku było ich ponad 90. Pustkami świeciły też alejki między stoiskami. Ale kto chciał, ten mógł swoje interesy prowadzić. Choćby na stoisku HOTELARZA tylko w ciągu jednego dnia dwukrotnie doszło do połączenia doradców z branży SPA z inwestorami hotelarskimi szukającymi merytorycznego wsparcia. Krakowskie targi mają ambicję łączyć wszystkie dziedziny związane z branżą SPA i Wellness. Z jednej strony pozwalają wystawcom na prezentację najnowszych urządzeń, technologii, linii pielęgnacyjnych najlepszych marek dla obszarów usługowych wellness i SPA, a z drugiej – bogaty program seminaryjno-szkoleniowy pomaga zwiedzającym wzbogacić wiedzę na ten temat. Targi składają się z czterech specjalistycznych platform tematycznych:
- EquipSpa (wanny, baseny, sauny, urządzenia do terapii wodnych, groty solne i inne),
- VitalSpa (fitness, cardiofitness, yoga, aquafitness, aromaterapia, itp.),
- BeautySpa (profesjonalny sprzęt i kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy, zabiegi pielęgnacyjne, masaże),
- MedSpa (sprzęt i urządzenia do fizjoterapii i rehabilitacji, naturalne terapie i technologie z zakresu medical wellness).
Wystawcy – dostawcy
Wśród wystawców dominowali przedstawiciele EquipSPA – dostawcy sprzętu, od największych, [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz