Skategoryzowane hotele na polskim wybrzeżu cieszą się coraz większą popularnością
Jak pokazuje najnowszy raport firmy doradczej Cushman & Wakefield pt. „Rynek hotelowy polskiego wybrzeża” rejon nadmorski odwiedza coraz więcej turystów, zwłaszcza zagranicznych. Wyjazd nad morze to wciąż najpopularniejszy sposób spędzania wakacji. W 2009 r. wyjazdy nad morze stanowiły 42% podróży wakacyjnych. Coraz więcej turystów korzysta również z bazy hotelowej i zgodnie z prognozami analityków tendencja ta zostanie utrzymana.
Mimo wzrostu liczby wynajętych pokoi w 2008 r. obłożenie (42%) spadło o około 3 punkty procentowe w porównaniu z 2007 r., co jednak wiązało się ze znacznym wzrostem podaży miejsc noclegowych. Rosnącemu popytowi na usługi hotelowe na wy [...]
Jak pokazuje najnowszy raport firmy doradczej Cushman & Wakefield pt. „Rynek hotelowy polskiego wybrzeża” rejon nadmorski odwiedza coraz więcej turystów, zwłaszcza zagranicznych. Wyjazd nad morze to wciąż najpopularniejszy sposób spędzania wakacji. W 2009 r. wyjazdy nad morze stanowiły 42% podróży wakacyjnych. Coraz więcej turystów korzysta również z bazy hotelowej i zgodnie z prognozami analityków tendencja ta zostanie utrzymana.
Mimo wzrostu liczby wynajętych pokoi w 2008 r. obłożenie (42%) spadło o około 3 punkty procentowe w porównaniu z 2007 r., co jednak wiązało się ze znacznym wzrostem podaży miejsc noclegowych. Rosnącemu popytowi na usługi hotelowe na wy [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz