W minibarach polskich hoteli pojawił się napój nowej generacji Glucose, leczący tzw. objawy dnia następnego, czyli po prostu kaca. W ciągu kilku miesięcy wprowadziło go ok. 150 hoteli i jak wynika z opinii managerów, szybko stał się on najlepiej sprzedającym się produktem w pokojach wśród napoi bezalkoholowych.
Produkty występują w zestawach Glucose Life i Glucose NoLimit. Ich producent, szwajcarska firma All For You, reklamuje je jako „najprawdopodobniej pierwsze na świecie skuteczne produkty leczące z tzw. objawów dnia następnego po spożyciu nadmiernych ilości alkoholu”. Tajemnicą sukcesu ma być bardzo bogata, doskonale połączona ze sobą kompozycja 27 składników niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania organizmu oparta na jednym z najważniejszych składników, jakim jest glukoza. Produkty Glucose wpisujące się w kategorię premium dostępne są już w większości hoteli 4- i 5-gwiazdkowych w Polsce, m.in. obiektach sieci Accor (Sofitel, Mercure, Novotel), Starwood (Sheraton, Westin), w Marriocie, Intercontinentalu, Radissonach Blu, a także w hotelach niezależnych, jak Ossa, Zamek Ryn, Bulwar w Bydgoszczy. – Mimo krótkiej obecności na polskim rynku, w większości hoteli nasze produkty uzyskały miano top sellerów, czyli produktów najlepiej sprzedających się. Niejednokrotnie sprzedają się trzy, a nawet czterokrotnie lepiej w konfrontacji z innymi produktami z tego segmentu dostępnymi w hotelowych pokojach – mówi Jacek Bazan, prezes zarządu grupy All For You. – Są to pierwsze produkty przynoszące realne dochody ze sprzedaży asortymentu minibarów, a przychody uzyskiwane ze sprzedaży Glucose wahają się od 17 do 58 proc. Na potwierdzenie tej tezy przytacza referencje wystawiane przez managerów hoteli. Michał Rogala, zastępca dyrektora hotelu Mercure Grand w Warszawie: „Produkty Glucose After Alcohol Life i No Limit przyjęły się w naszym hotelu od pierwszych dni wprowadzenia do sprzedaży. Umieszczony w pokojach hotelowych na eleganckich podstawkach z dość wysoką ceną (na poziomie whisky) bardzo szybko stał się numerem jeden w sprzedaży produktów z minibarów”. Karolina Płochocka – Paliszewska, F&B director w Marriott Warszawa: „Dokładne sprawdzenie wyników sprzedażowych pokazało, że produkty stały się top-sellerami w segmencie napojów bezalkoholowych, soków i drinków energetycznych z 30% udziałem w tej grupie. Uwzględniając wodę mineralną, 12% sprzedaży należy do produktów Glucose”. Tomasz Rusiecki F&B manager w Sheraton Sopot: „Optymistyczne zapowiedzi odnośnie do produktu jak najbardziej się sprawdziły. Asortyment państwa napojów oferowany jest głównie w naszych pokojach jako dodatek do oferty minibarów i zgodnie z przeprowadzonymi analizami są jednym z lepiej sprzedających się produktów w naszych pokojach”. Produkty Glucose znajdują się już w ofercie hoteli m.in. w Rosji, Niemczech, Hiszpanii, Anglii i Grecji. Do tej pory hotelowe minibary nie generowały zbyt dużych przychodów, a hotelarze – nie tylko w Polsce – narzekali, że to bardziej kłopot wynikający z obowiązków kategoryzacji. Czyżby wystarczyło wprowadzić produkt realnie dopasowany do „wzorca typowego gościa hoteli”.
Produkty występują w zestawach Glucose Life i Glucose NoLimit. Ich producent, szwajcarska firma All For You, reklamuje je jako „najprawdopodobniej pierwsze na świecie skuteczne produkty leczące z tzw. objawów dnia następnego po spożyciu nadmiernych ilości alkoholu”. Tajemnicą sukcesu ma być bardzo bogata, doskonale połączona ze sobą kompozycja 27 składników niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania organizmu oparta na jednym z najważniejszych składników, jakim jest glukoza. Produkty Glucose wpisujące się w kategorię premium dostępne są już w większości hoteli 4- i 5-gwiazdkowych w Polsce, m.in. obiektach sieci Accor (Sofitel, Mercure, Novotel), Starwood (Sheraton, Westin), w Marriocie, Intercontinentalu, Radissonach Blu, a także w hotelach niezależnych, jak Ossa, Zamek Ryn, Bulwar w Bydgoszczy. – Mimo krótkiej obecności na polskim rynku, w większości hoteli nasze produkty uzyskały miano top sellerów, czyli produktów najlepiej sprzedających się. Niejednokrotnie sprzedają się trzy, a nawet czterokrotnie lepiej w konfrontacji z innymi produktami z tego segmentu dostępnymi w hotelowych pokojach – mówi Jacek Bazan, prezes zarządu grupy All For You. – Są to pierwsze produkty przynoszące realne dochody ze sprzedaży asortymentu minibarów, a przychody uzyskiwane ze sprzedaży Glucose wahają się od 17 do 58 proc. Na potwierdzenie tej tezy przytacza referencje wystawiane przez managerów hoteli. Michał Rogala, zastępca dyrektora hotelu Mercure Grand w Warszawie: „Produkty Glucose After Alcohol Life i No Limit przyjęły się w naszym hotelu od pierwszych dni wprowadzenia do sprzedaży. Umieszczony w pokojach hotelowych na eleganckich podstawkach z dość wysoką ceną (na poziomie whisky) bardzo szybko stał się numerem jeden w sprzedaży produktów z minibarów”. Karolina Płochocka – Paliszewska, F&B director w Marriott Warszawa: „Dokładne sprawdzenie wyników sprzedażowych pokazało, że produkty stały się top-sellerami w segmencie napojów bezalkoholowych, soków i drinków energetycznych z 30% udziałem w tej grupie. Uwzględniając wodę mineralną, 12% sprzedaży należy do produktów Glucose”. Tomasz Rusiecki F&B manager w Sheraton Sopot: „Optymistyczne zapowiedzi odnośnie do produktu jak najbardziej się sprawdziły. Asortyment państwa napojów oferowany jest głównie w naszych pokojach jako dodatek do oferty minibarów i zgodnie z przeprowadzonymi analizami są jednym z lepiej sprzedających się produktów w naszych pokojach”. Produkty Glucose znajdują się już w ofercie hoteli m.in. w Rosji, Niemczech, Hiszpanii, Anglii i Grecji. Do tej pory hotelowe minibary nie generowały zbyt dużych przychodów, a hotelarze – nie tylko w Polsce – narzekali, że to bardziej kłopot wynikający z obowiązków kategoryzacji. Czyżby wystarczyło wprowadzić produkt realnie dopasowany do „wzorca typowego gościa hoteli”.
Dodaj komentarz