W warszawskim czterogwiazdkowym Airport Hotel Okęcie odbyło się pierwsze z tegorocznych szkoleń Akademii Hotelarza, poświęcone tym razem metodom efektywnej sprzedaży usług konferencyjnych.
Podczas przedpołudniowego bloku Elżbieta Nitsze, dyrektor Airport Hotel Okęcie omówiła tematy organizacji pracy w dziale sprzedaży, łączenia sprzedaży z marketingiem, oraz roli planu marketingowego i systemów raportowania.
Podczas bloku popołudniowego Miłosz Stanisławski, dyrektor generalny Sound Garden Hotel przedstawił tematy związane z pakietowaniem i przygotowywaniem produktu do sprzedaży, kryteriami mierzalności skuteczności sprzedaży, oraz promocji i kreacji wizerunkowej hotelu.
W szkoleniu uczestniczyło przeszło 30 hotelarzy - głównie dyrektorów, prezesów i właścicieli hoteli z całej Polski. Zdaniem uczestników spotkanie stało na bardzo wysokim poziomie merytorycznym i organizatorskim.
Na kolejne szkolenie w ramach Akademii Hotelarza, tym razem poświęcone RM - zasadom analizy konkurencji, oraz innych danych rynkowych, zapraszamy do warszawy już 19 marca.
Szczegóły na www.akademiahotelarza.com
Dodaj komentarz