Autor: Wiktor Kołakowski
Outsourcing jest sposobem na obniżenie kosztów działania firmy, którego
popularność rośnie już
od końca lat 90. Firmy zlecają na zewnątrz prace, które nie stanowią
podstawy ich biznesu, a generują
jedynie koszty. Do najczęściej zlecanych należą usługi sprzątania i
dbania o czystość. Do branży hotelarskiej
ta forma zawitała na dobre w połowie tej dekady, choć akurat w hotelach
te usługi nie stanowią
marginesu działalności, ale mają wpływ na świadczenie usługi podstawowej
– komfortu pobytu gościa.
Stąd też wielu właścicieli i dyrektorów obiektów noclegowych ma wątpliwości, czy zlecać tego typu usługi firmom zewnętrznym. Obawiają się, ze stracą kontrolę nad częścią ważnej działalności swojego hotelu, a ewentualne błędy pracowników zewnętrznych będą miały bezpośrednie przełożenie na opinię o obiekcie, a w efekcie na późniejsze wpływy. Aby managerowie obiektów hotelarskich, którzy nie mają do końca wyrobionej opinii na ten temat, mogli dowiedzieć się o niej więcej na łamach HOTELARZA prezentujemy dwugłos: firmy świadczącej usługi outsourcingowe dla hotelarstwa i dyrektora hotelu, który korzysta z takich usług.
Arkadiusz Choczaj,
kierownik marketingu CWS -boco Polska
Korzystanie z usług firm zewnętrznych w zakresie zarządzania czystością staje się z dnia na dzień bardziej popularne. Najczęściej spotykamy się w tej kwestii z outsourcingiem usług firm sprzątających. Warto jednak zainteresować się dodatkowo usługą „wynajmu czystości”, która doskonale uzupełni obowiązki personelu sprzątającego. W zakresie utrzymania czystości w toalecie firma zewnętrzna może zaoferować wynajem urządzeń higieny, ich regularny serwis i do [...]
Stąd też wielu właścicieli i dyrektorów obiektów noclegowych ma wątpliwości, czy zlecać tego typu usługi firmom zewnętrznym. Obawiają się, ze stracą kontrolę nad częścią ważnej działalności swojego hotelu, a ewentualne błędy pracowników zewnętrznych będą miały bezpośrednie przełożenie na opinię o obiekcie, a w efekcie na późniejsze wpływy. Aby managerowie obiektów hotelarskich, którzy nie mają do końca wyrobionej opinii na ten temat, mogli dowiedzieć się o niej więcej na łamach HOTELARZA prezentujemy dwugłos: firmy świadczącej usługi outsourcingowe dla hotelarstwa i dyrektora hotelu, który korzysta z takich usług.
Arkadiusz Choczaj,
kierownik marketingu CWS -boco Polska
Korzystanie z usług firm zewnętrznych w zakresie zarządzania czystością staje się z dnia na dzień bardziej popularne. Najczęściej spotykamy się w tej kwestii z outsourcingiem usług firm sprzątających. Warto jednak zainteresować się dodatkowo usługą „wynajmu czystości”, która doskonale uzupełni obowiązki personelu sprzątającego. W zakresie utrzymania czystości w toalecie firma zewnętrzna może zaoferować wynajem urządzeń higieny, ich regularny serwis i do [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz