Spółka Hotele Diament SA do której należy czternaście hoteli na Śląsku zamierza w tym roku zadebiutować na głównym parkiecie Giełdy Papierów Wartościowych. Przygotowania do debiutu już trwają.
Wśród innych planów przewidzianych na ten rok Zarząd spółki wymienia m.in. zakończenie procesu rebrandingu obiektów przejętej w ubiegłym roku sieci Stylehotels. Oprócz zmian wizerunkowych stopniowo wdrażany będzie system efektywnego zarządzania. Planowane jest również dalsze podnoszenie standardu pozostałych posiadanych przez spółkę obiektów, poprzez odnowienie ich wnętrz i wyposażenia.
– W ostatnim czasie obserwujemy, że zmianie ulega charakter rywalizacji konkurencyjnej. Coraz większe znaczenie ma jakość świadczonych usług w połączeniu z rynkową, ale nadal atrakcyjną ceną. Ten pozytywny trend z pewnością korzystnie wpłynie na naszą sieć, jakość jest bowiem na stałe wpisana w naszą strategię działań – mówi Andrzej Kłapyta, Wiceprezes Zarządu Hotele Diament S.A.
Spółka zakłada także dalszą ekspansję marki i planuje kolejne inwestycje w innych regionach Polski – w tym w Warszawie – oraz innych dużych miastach.
– Przed nami rok pełen wyzwań i wytężonej pracy. Znajdujemy się w strategicznym momencie rozwoju spółki i zamierzamy konsekwentnie realizować założone cele. Stawiamy na rozwój, poparty mocną marką Hotele Diament i dalszą ekspansją na nowe rynki – podsumowuje Rafał Bakalarski.
Spółka akcyjna Hotele Diament jest właścicielem czternastu obiektów: czterogwiazdkowych - Park Hotel Diament Wrocław, Park Hotel Diament Katowice, Hotel Diament Arsenal Palace Katowice Chorzów, Park Hotel Diament Zabrze, SPA & Wellness Hotel Diament Ustroń, Hotel Diament Plaza Gliwice; trzygwiazdkowych - Hotel Diament Spodek Katowice, Hotel Diament Bella Notte Katowice Chorzów, Hotel Diament Economy Gliwice, Hotel Diament Ustroń, Hotel Diament Vacanza Siemianowice Śląskie, oraz dwugwiazdkowego - Hotel Diament Stadion Śląski Chorzów.
Dodaj komentarz