Autor: Katarzyna Bielska
Jak wyróżnić się na rynku? Jak podnieść prestiż hotelu? Dobry menedżer wie, że to prawdziwa sztuka. I rzeczywiście – odpowiedzią może być właśnie sztuka. I to ta z najwyższej półki. Sygnowane prace najlepszych, uznanych polskich malarzy dostępne są teraz w zaskakująco dobrych cenach. O tym, że to możliwe, przekonuje DESA Modern. Warto zapamiętać nowe słowo: inkografia.
Wybierz jakość
Dobra jakość podstawowych usług to dopiero początek. Jednak bez stworzenia odpowiedniego klimatu nie uzyska się spójnej, zapadającej w pamięć całości. Jak sprawić, żeby goście stale wracali do hotelu? Bardzo ważna jest kwestia wystroju i nie kończy się to na odpowiednio wykorzystanej przestrzeni, właściwie dobranym kolorze ścian i wysokiej jakości detalach. Dobrym pomysłem mogą być obrazy, jednak na tym polu większość hoteli ponosi same porażki. Najczęstszym grzechem są anonimowe, nieciekawe prace. Nijakie grafiki, nudne pejzaże, w żaden sposób nienawiązujące do ogólnej koncepcji wnętrza. Często to tanie, opatrzone reprodukcje sławnych obrazów, które można spotkać dosłownie wszędzie.
Inwestycja w inkografie
Dobrą inwestycją w wizerunek hotelu jest nowa propozycja Desy Modern, inkografia. Wykonane w szlachetnej technice prace uznanych współczesnych malarzy dostępne są w limitowanych seriach. Zacznijmy od nazwisk: Tadeusz Dominik, Edward Dwurnik, Rafał Olbiński. Ich obrazy osiągają na aukcjach zawrotne ceny, ale w przypadku inkografii nie należy bać się kosztów – za pracę zapłacimy od niespełna 500 zł do nieco ponad 2 tys. [...]
Wybierz jakość
Dobra jakość podstawowych usług to dopiero początek. Jednak bez stworzenia odpowiedniego klimatu nie uzyska się spójnej, zapadającej w pamięć całości. Jak sprawić, żeby goście stale wracali do hotelu? Bardzo ważna jest kwestia wystroju i nie kończy się to na odpowiednio wykorzystanej przestrzeni, właściwie dobranym kolorze ścian i wysokiej jakości detalach. Dobrym pomysłem mogą być obrazy, jednak na tym polu większość hoteli ponosi same porażki. Najczęstszym grzechem są anonimowe, nieciekawe prace. Nijakie grafiki, nudne pejzaże, w żaden sposób nienawiązujące do ogólnej koncepcji wnętrza. Często to tanie, opatrzone reprodukcje sławnych obrazów, które można spotkać dosłownie wszędzie.
Inwestycja w inkografie
Dobrą inwestycją w wizerunek hotelu jest nowa propozycja Desy Modern, inkografia. Wykonane w szlachetnej technice prace uznanych współczesnych malarzy dostępne są w limitowanych seriach. Zacznijmy od nazwisk: Tadeusz Dominik, Edward Dwurnik, Rafał Olbiński. Ich obrazy osiągają na aukcjach zawrotne ceny, ale w przypadku inkografii nie należy bać się kosztów – za pracę zapłacimy od niespełna 500 zł do nieco ponad 2 tys. [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz