Dwurnik w recepcji

Autor: Katarzyna Bielska
ht_2010_05-51.jpgJak wyróżnić się na rynku? Jak podnieść prestiż hotelu? Dobry menedżer wie, że to prawdziwa sztuka. I rzeczywiście – odpowiedzią może być właśnie sztuka. I to ta z najwyższej półki. Sygnowane prace najlepszych, uznanych polskich malarzy dostępne są teraz w zaskakująco dobrych cenach. O tym, że to możliwe, przekonuje DESA Modern. Warto zapamiętać nowe słowo: inkografia.



Wybierz jakość

Dobra jakość podstawowych usług to dopiero początek. Jednak bez stworzenia odpowiedniego klimatu nie uzyska się spójnej, zapadającej w pamięć całości. Jak sprawić, żeby goście stale wracali do hotelu? Bardzo ważna jest kwestia wystroju i nie kończy się to na odpowiednio wykorzystanej przestrzeni, właściwie dobranym kolorze ścian i wysokiej jakości detalach. Dobrym pomysłem mogą być obrazy, jednak na tym polu większość hoteli ponosi same porażki. Najczęstszym grzechem są anonimowe, nieciekawe prace. Nijakie grafiki, nudne pejzaże, w żaden sposób nienawiązujące do ogólnej koncepcji wnętrza. Często to tanie, opatrzone reprodukcje sławnych obrazów, które można spotkać dosłownie wszędzie.


Inwestycja w inkografie

Dobrą inwestycją w wizerunek hotelu jest nowa propozycja Desy Modern, inkografia. Wykonane w szlachetnej technice prace uznanych współczesnych malarzy dostępne są w ht_2010_05-20.jpglimitowanych seriach. Zacznijmy od nazwisk: Tadeusz Dominik, Edward Dwurnik, Rafał Olbiński. Ich obrazy osiągają na aukcjach zawrotne ceny, ale w przypadku inkografii nie należy bać się kosztów – za pracę zapłacimy od niespełna 500 zł do nieco ponad 2 tys. [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *