Kolejne szkolenie w ramach Akademii Hotelarza, które odbyło się 11 maja, poświęcone było tematowi „Zarządzanie nowoczesną gastronomią hotelową”.
Janusz Mitulski z firmy doradczej Horwath HTL, która jest też Patronem Merytorycznym Akademii, przedstawił „Nowe trendy w gastronomii hotelowej” przede wszystkim na przykładzie śniadań – najważniejszego posiłku w hotelu. Mirosław Wojciechowski, dyrektor 4-gwiazdkowego hotelu Ruben w Zielonej Górze, omówił „Skuteczność sprzedaży w gastronomii”, która opiera się przede wszystkim na odpowiedniej obsłudze, a w niej kluczową postacią jest kelner.
Podczas swojego drugiego wykładu „Optymalizacja zatrudnienia i organizacji pracy w gastronomii hotelowej” poruszył takie tematy, jak: rodzaj gastronomii a struktura zatrudnienia oraz organizacja pracy i współpracy w obszarach restauracja i bar. Sylwia Bortniak z Concierge Polska w swoim wystąpieniu mówiła o „Kluczu lojalności i zaangażowania zespołu”, którym jest skupienie się na emocjach pracowników, co jest najważniejszym czynnikiem w zarządzaniu zespołem.
Katarzyna Klimkiewicz, partner w firmie TPA Horwath, omówiła „Podatki w gastronomii hotelowej”: rozliczenie VAT sprzedaży usług gastronomicznych, rozliczenie ich u nabywcy, straty związane z działalnością gastronomiczną, opodatkowanie napiwków oraz wydatki związane z utrzymaniem lokalu w ujęciu podatkowym. Piotr Szpytma z Micros Fidelio Polska, firmy informatycznej, która jest też Sponsorem Generalnym Akademii Hotelarza, przedstawił „Rozliczenia gastronomiczne od kuchni w oparciu o system rozliczeniowo-magazynowy Materials Control. Szkolenie, w którym wzięło udział ponad 20 osób, odbyło się w Centrum Konferencyjnym PCC (Polskiego Centrum Kompetencji) w Warszawie przy ul. Kopernika.
Janusz Mitulski z firmy doradczej Horwath HTL, która jest też Patronem Merytorycznym Akademii, przedstawił „Nowe trendy w gastronomii hotelowej” przede wszystkim na przykładzie śniadań – najważniejszego posiłku w hotelu. Mirosław Wojciechowski, dyrektor 4-gwiazdkowego hotelu Ruben w Zielonej Górze, omówił „Skuteczność sprzedaży w gastronomii”, która opiera się przede wszystkim na odpowiedniej obsłudze, a w niej kluczową postacią jest kelner.
Podczas swojego drugiego wykładu „Optymalizacja zatrudnienia i organizacji pracy w gastronomii hotelowej” poruszył takie tematy, jak: rodzaj gastronomii a struktura zatrudnienia oraz organizacja pracy i współpracy w obszarach restauracja i bar. Sylwia Bortniak z Concierge Polska w swoim wystąpieniu mówiła o „Kluczu lojalności i zaangażowania zespołu”, którym jest skupienie się na emocjach pracowników, co jest najważniejszym czynnikiem w zarządzaniu zespołem.
Katarzyna Klimkiewicz, partner w firmie TPA Horwath, omówiła „Podatki w gastronomii hotelowej”: rozliczenie VAT sprzedaży usług gastronomicznych, rozliczenie ich u nabywcy, straty związane z działalnością gastronomiczną, opodatkowanie napiwków oraz wydatki związane z utrzymaniem lokalu w ujęciu podatkowym. Piotr Szpytma z Micros Fidelio Polska, firmy informatycznej, która jest też Sponsorem Generalnym Akademii Hotelarza, przedstawił „Rozliczenia gastronomiczne od kuchni w oparciu o system rozliczeniowo-magazynowy Materials Control. Szkolenie, w którym wzięło udział ponad 20 osób, odbyło się w Centrum Konferencyjnym PCC (Polskiego Centrum Kompetencji) w Warszawie przy ul. Kopernika.
Dodaj komentarz