W stronę pokoju interaktywnego

Autor: Ireneusz Czerski
Hotele konkurują między sobą przede wszystkim ceną, co jest zgubne, ponieważ przy niskiej cenie nie da się utrzymać odpowiedniego standardu usług. Gości zdobywają hotele, które konkurują ze sobą wyposażeniem, ofertą, atrakcjami pobytu i przede wszystkim poziomem świadczonych usług oraz jakością obsługi. A żeby gości zdobyć, trzeba ich zaskakiwać i szukać nowych rozwiązań. Gości już nie usatysfakcjonuje zwykła oferta typu bed & breakfast. Hotele muszą cały czas się rozwijać, szukać nowych propozycji dla gości i podnosić standard obsługi. Należy wypełnić możliwie najobszerniej czas, który goście spędzają w hotelu, przygotować szeroki zakres animacji, pomyśleć nad ciekawym wypoczynkiem indywidualnym. Basen, SPA, fitness, zajęcia zorganizowane – to jedne z wielu, jakie hotel może zaproponować. A co w zaciszu pokoju…? Interaktywna rozrywka… W pokoju można pomyśleć nad rozrywką interaktywną. Do hoteli nieustannie wkracza coraz więce [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *