Spółka COHM, właściciel wrocławskich hoteli Europejski, Polonia i Piast, stworzyła program lojalnościowy skierowany do obiektów niezależnych w standardzie od dwóch do czterech gwiazdek: Silfor – Polskie Hotele. Skupia on już kilkanaście obiektów. Korzystający z niego goście uzyskują 10-procentową zniżkę na usługi noclegowe i gastronomiczne.
Dla hoteli uczestnictwo w programie nie wiąże się z żadnymi opłatami akcesyjnymi ani członkowskimi, płacą jedynie pięć zł od każdej rezerwacji dokonanej przez stronę silfor.pl, niezależnie od ceny pokoju. Goście uczestniczą w programie korzystając z karty lojalnościowej Silfor, którą mogą wyrobić bezpłatnie w każdym z hoteli partnerskich. Dotychczas wydano ponad pięć tys. takich kart. – Sieć została powołana do życia z kilku powodów. Jednym z nich jest chęć wzmocnienia pozycji hoteli niezależnych na rynku wobec dużych sieci, z którymi coraz ciężej konkurować. Poza tym jesteśmy pewni, że w grupie nasza pozycja negocjacyjna z portalami rezerwacyjnymi będzie znacznie silniejsza i będziemy mogli liczyć na atrakcyjniejsze warunki współpracy – mówi Marcin Rachtan, manager projektu. W programie biorą już udział, oprócz obiektow należących do COHM, m.in. hotele Boss z Warszawy, Aspel z Krakowa, Amber z Gdańska, Lech z Poznania, Panorama ze Szczecina, Zawisza z Bydgoszczy, Mieszko z Gorzowa Wlkp., czy pensjonat Reymontówka z Kościeliska. W ramach kampanii wizerunkowej sieci Silfor będzie ona głównym sponsorem odbywającego się w dniach 16-22 lutego Zawodowego Turnieju Tenisowego Mężczyzn Wrocław Open 2015, którego półfinały i finały będą transmitowane na żywo w Polsacie Sport.
Dla hoteli uczestnictwo w programie nie wiąże się z żadnymi opłatami akcesyjnymi ani członkowskimi, płacą jedynie pięć zł od każdej rezerwacji dokonanej przez stronę silfor.pl, niezależnie od ceny pokoju. Goście uczestniczą w programie korzystając z karty lojalnościowej Silfor, którą mogą wyrobić bezpłatnie w każdym z hoteli partnerskich. Dotychczas wydano ponad pięć tys. takich kart. – Sieć została powołana do życia z kilku powodów. Jednym z nich jest chęć wzmocnienia pozycji hoteli niezależnych na rynku wobec dużych sieci, z którymi coraz ciężej konkurować. Poza tym jesteśmy pewni, że w grupie nasza pozycja negocjacyjna z portalami rezerwacyjnymi będzie znacznie silniejsza i będziemy mogli liczyć na atrakcyjniejsze warunki współpracy – mówi Marcin Rachtan, manager projektu. W programie biorą już udział, oprócz obiektow należących do COHM, m.in. hotele Boss z Warszawy, Aspel z Krakowa, Amber z Gdańska, Lech z Poznania, Panorama ze Szczecina, Zawisza z Bydgoszczy, Mieszko z Gorzowa Wlkp., czy pensjonat Reymontówka z Kościeliska. W ramach kampanii wizerunkowej sieci Silfor będzie ona głównym sponsorem odbywającego się w dniach 16-22 lutego Zawodowego Turnieju Tenisowego Mężczyzn Wrocław Open 2015, którego półfinały i finały będą transmitowane na żywo w Polsacie Sport.
Dodaj komentarz