Zespół – dobór, profesjonalizm, sukces

Autor: Barbara Włudyka
Autorka jest konsultantem ds. badań
i rozwoju branży kosmetycznej,
biologiem i kosmetologiem.


Segment usług hotelowych podlega ciągłym zmianom w podejściu i ofercie dla klienta. Od kilku lat nowe obiekty mają zawsze wkomponowaną przestrzeń dla różnorodnych usług związanych z pielęgnacją, odnową biologiczną, SPA i wellness, a starsze hotele starają się uruchomić taką przestrzeń.






Obiekt mający w ofercie przestrzeń relaksu jest obecnie bardziej konkurencyjny, dzięki czemu wzrasta jego obłożenie.


Poszukiwanie zespołu

Przy tworzeniu przestrzeni związanej z relaksem i odnową biologiczną, oprócz architektury wnętrza, doboru urządzeń i kosmetyków, wykreowaniu indywidualności przestrzeni, czy budowaniu oferty, pamiętać należy, że najważniejszym elementem tworzącym renomę i jakość miejsca są właściwie wykształceni i zaangażowani ludzie. Czy gość wyjdzie zadowolony, zechce wrócić, zachęci innych do odwiedzin obiektu, zależy od zespołu, od postawy poszczególnych jego członków. Istotne jest zachowanie, empatia wobec gościa, wygląd, umiejętność komunikacji oraz profesjonalizm zawodowy. Zbudowanie takiej grupy osób, które nie tylko są profesjonalistami w swoich obszarach działań, ale także lubią to, co robią, współpracują ze sobą i umiejętnie stosują poznane techniki, to dla managera ośrodka niełatwe zadanie.


Budowanie zespołu

Wybór zespołu podczas akcji rekrutacyjnej powinien odbywać się według dobrze zdefiniowanych wcześniej kryteriów i narzędzi. Należy zwrócić uwagę na motywację do pracy, zainteresowania oraz umiejętność autoprezentacji. Komunikacja i kultura osobista, dbałość o wygląd zewnętrzny to także elementy bardzo [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *